Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

Nog wat dingen die ik zelf altijd belangrijk/fijn vind:
de rest van de vakantie kun je ze gewoon met rust laten als dat zo is, maar wees er wel voor vragen e.d. Emma_s_girl schreef:@Silence
Bikkel! En vooral lekker genieten. Vind het bos ook fijner dan de bak, mag best miezeren, maar als het echt regent blijf ik toch binnen
.
Bovendien blijven bijna alle wandelaars, fietsers en andere medebosgebruikers lekker thuis en heb je heerlijk te ruimte. Hoe hard het ook stort regent, in het bos ben ik nooit door en door nat geworden.
, maar stel dat het qua weer niet leuk is, dan zou het wel fijn zijn om de bak te kunnen gebruiken. 
Judith_ schreef:Emma_s_girl schreef:@Silence
Bikkel! En vooral lekker genieten. Vind het bos ook fijner dan de bak, mag best miezeren, maar als het echt regent blijf ik toch binnen
.
Wel nee joh, in het bos heb je bijna geen last van de regen. Juist heerlijk dan, het bos ruikt super lekker in de regen.Bovendien blijven bijna alle wandelaars, fietsers en andere medebosgebruikers lekker thuis en heb je heerlijk te ruimte. Hoe hard het ook stort regent, in het bos ben ik nooit door en door nat geworden.

Sandrina schreef:Uniekhorse: houd je ook rekening met de menners? Zoals een plekje voor de kar en voor de aanhanger(waar de kar op is vervoerd?) Ik zou dan samenkomen met een groom; Kunnen we apart slapen, want ik neem meestel een vrouw mee. En om nou lesbisch te worden in een vakantie vind ik niet zo'n best plan
Sandrina schreef:Uniekhorse: houd je ook rekening met de menners? Zoals een plekje voor de kar en voor de aanhanger(waar de kar op is vervoerd?) Ik zou dan samenkomen met een groom; Kunnen we apart slapen, want ik neem meestel een vrouw mee. En om nou lesbisch te worden in een vakantie vind ik niet zo'n best plan