Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en nog veel meer! echte aanrader!
) hij moest zelf paarden castreren zonder verdoving, stieren drijven, dat soort dingen. hij vondt het heel erg leuk, maar hij zij wel dat het geen aanrader is voor de "softe paardenmensen" zoals hij dat noemt
tinkerfunss schreef:omg! Nou ik ben geen softie wat betreft aanpakken van paarden maar zonder verdoving castreren?? Neeee dankje! Gelukkig ligt dat ook veel te ver voor mij haha!
Heb gemaild naar de SVR of ze die advertentie naar mij zouden kunnen sturen Tinka! Thx voor de tip!
Zo jammer, lijkt perfect! Veel rijden, mensen spreken ook nederlands, lekker warm. Het is lastig om andere dingen te vinden.. Terwijl je er genoeg zult hebben neem ik aan? CCindy schreef:De ranch in Louisiana zocht geen mensen meerZo jammer, lijkt perfect! Veel rijden, mensen spreken ook nederlands, lekker warm. Het is lastig om andere dingen te vinden.. Terwijl je er genoeg zult hebben neem ik aan?
nog wachtende op antwoord. Nogmaals bedankt voor de tip! Liesbetje schreef:Ik weet dat ik in herhaling val, maar http://www.helpx.net is echt een aanrader. Je kan eerst online zoeken naar prijzen van vliegtuigtickets en zien welke bestemmingen voordelig zijn, daarna kan je op HelpExchange zoeken naar leuke plekjes in die landen. En over't algemeen is het niet hard werken, maar dat bepaal je een beetje zelf in samenspraak met je host natuurlijk
ook zoek ik iets waar nederlanders zijn. 
)