Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lifaya schreef:Ikzelf vond de omgeving bij het fjordenpaard erg tegenvallen. Veel blauwe plekken opgelopen omdat de paden zo nauw zijn en je al snel tegen een boom aanknaldHet is daar absoluut leuk, maar ik vind de veluwe, sorry mensen van Drenthe, toch echt 1000x mooier
cinn87 schreef:Manege van bijnen in putten is zonder begeleiding! Erg mooie omgeving en leuke paarden. En dan heb je natuurlijk die manage in heemskerk, ben even de naam kwijt, kan je zonder begeliding een strandrit nmaken alleen gaan er niet heel veel goede verhalen over te ronde hier op bokt.
liekec schreef:cinn87 schreef:Manege van bijnen in putten is zonder begeleiding! Erg mooie omgeving en leuke paarden. En dan heb je natuurlijk die manage in heemskerk, ben even de naam kwijt, kan je zonder begeliding een strandrit nmaken alleen gaan er niet heel veel goede verhalen over te ronde hier op bokt.
[/quoteWinner91 schreef:Ik heb wel bij stal Bijnen geresserveerd. Man klonk aardig aan de telefoon.
Heb verder geen ervaring met de stal.
Zijn hier meer slechte ervaringen mee?
Ik heb Justin, Beau en Kwiebus gereserveerd.
liekec schreef:Ik zat evenlater op Beau, Leuke pony! Tinkertje. Die vent heeft niet het beste voor met die paarden, hij zei namelijk letterlijk ''waarom die paarden aaien als je ze ook kan slaan''. De tuigage is idd niet van-je-het. Bij beau's zadel zag je de spijkers in het zadel zitten..