Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PocoGaucha schreef:ja wat al eerder over de bruggen is gezegd, als je over de merwede brug moet... maak je borst maar nat, daar is het altijd druk en de fietspaadjes zijn ook niet echt breed.
ik zou dus het land van heusden en altena vermijden.
Woon er zelf miss net 1 km vandaanAshleytjuhh schreef:PocoGaucha schreef:ja wat al eerder over de bruggen is gezegd, als je over de merwede brug moet... maak je borst maar nat, daar is het altijd druk en de fietspaadjes zijn ook niet echt breed.
Hier ben ik het niet mee eens de Merwede brug is goed te doen hoorWoon er zelf miss net 1 km vandaan
woeps zat met de Heusdensde brug in de war
Sammyoo schreef:.Ik heb net mijn man overlegd. Als jullie over de Veluwe en Utrechtse Heuvelrug rijden, kunnen jullie (uiteraard kosteloos) een nachtje in ons tuinhuisje slapen (volpension!) en voor de ponies kunnen we een stuk van de paddock afzetten (uiteraard ook volpension).
Ashleytjuhh schreef:PocoGaucha schreef:ja wat al eerder over de bruggen is gezegd, als je over de merwede brug moet... maak je borst maar nat, daar is het altijd druk en de fietspaadjes zijn ook niet echt breed.
Hier ben ik het niet mee eens de Merwede brug is goed te doen hoorWoon er zelf miss net 1 km vandaan
woeps zat met de Heusdensde brug in de war