Weet iemand een handige app voor de iPhone waar je ruitertochten mee kan uitstippelen?
Andere leuke, handige (ruiter/paarden) apps zijn ook welkom!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjira schreef:Everytrail ziet er goed uit! Ik zie een paar ritten hier in de buurt (woon in Arnhem en ritten rondom Ede, Otterlo ed.)
Bij Endomondo wordt ik niet echt wijzer. Ik zie hier geen routes staan. Wel handig voor fietsers en hardlopers om de tijd, afstand en route bij te houden.
Nog meer mensen leuke apps?
capopjekop schreef:Endomondo is niet voor het uitstippelen van routes. Je gebruikt die app om te zien hoe hard je loopt, hoe hoog enz. Hij slaat de route wel voor je op, maar je moet hem dus eerst zelf lopen, want hij doet dat via de gps.
Met beide apps kan je het aantal km's meten. bianca23 schreef:hoi
weet iemand toevallig een app waarmee je ziet hoeveel km het is? wat je met je paard rijdt??
ik heb hier dus ook absoluut geen verstand van, maar ik zou weleens willen weten hoeveel km ik met me paardje maak.
groetjes bianca
Sune01 schreef:SienenIvo schreef:Rijden jullie buiten of SMS'en jullie als jullie buiten rijden??
Smsen zowiezo niet. Maar die app'jes kunnen wel heel handig zijn!
Sune01 schreef:Je kunt ook runkeeper downloaden als app, deze doe ik weleens aan als ik een bosrit maak. Hij geeft op een kaartje aan welke route je gereden hebt, het aantal km's en je gemiddelde snelheid.
bianca23 schreef:hoi
weet iemand toevallig een app waarmee je ziet hoeveel km het is? wat je met je paard rijdt??
ik heb hier dus ook absoluut geen verstand van, maar ik zou weleens willen weten hoeveel km ik met me paardje maak.
groetjes bianca