Omdat ik in de toekomst, mischien wel deze zomer van 2012, met mijn paard graag op vakantie zou gaan en dan nog het liefst een soort trektocht maken inplaats van de hele tijd op dezelfde locatie te blijven en dit onderwerp me erg bezighoudt op dit moment, wil ik alvast wat informatie inwinnen.
Het lijkt mij helemaal het einde om een meerdaagse trektocht te maken waarbij je helemaal zelf voorzien bent van je spullen, dus al je benodigdheden vervoert per paard, en je als het ware helemaal back to basic een tocht over bijv. de veluwe gaat maken en stopt wanneer je wilt stoppen en weer gaat als je verder wilt.
Hebben bokkers dit eerder gedaan? Hoe is dat bevallen? Wat nam jij mee? Hoeveel heeft het je ong. gekost? ect, etc, etc.
Ik ben super benieuwd naar hoe, wat, waar, hoelang, etc. Omdat ik dit in de toekomst ook wil gaan doen. Dit betekend dus niet dat ik met dit topic morgen op mijn paard stap en we even een trektocht gaan maken, ik weet natuurlijk dat dat ook niet werkt. Ik vraag puur naar de ervaringen hiervan omdat ik het in de toekomst ook zou willen ondernemen en nu al informatie wil inwinnen.
Alvast bedankt voor de reacties!