Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Knoesje schreef:Omgeving Drenthe lijkt me wel erg mooi.
Heb zelf ook al wel adresjes gevonden, hoor, maar ik vind het leuk om jullie ervaringen te horen.
tanjatroetel schreef:Stoeterij Angelbeeck is echt een aanrader !!
Ze hebben slaapmogelijkheden ,stalling,een rijbak , paddocks enzz enzz en een gebied zo groot aan bos en heide dat er kunt verdwalen .
Wij hebben twee vakantie-appartementen achterin onze woonboerderij in Hooghalen (midden-Drenthe), met paardenstalling en weidegang
. 
Slofje schreef:Hoeve 't wed
hoevetwed.nl
Ik heb er 2 weken vrijwilligerswerk gedaan; Ontzettend lieve, behulpzame mensen, mogelijkheid tot 24/7 weidegang maar ook stalmogelijkheden, een buitenbak, en SUPER uitrijmogelijkheden.
Ook mogelijkheid tot lessen daar, en gezellige appartementjes en een prachtig rustig uitzicht vanaf de weides.
hafjelinger schreef:ik denk dat Hoeve 't Wed helemaal aan je wensen voldoet! Je kunt er suoer buitenrijden (Drents Friese Wold) en de mensen zijn heel aardig. Ook is er super stallig voor je paard, en de appartement ziet er heel goed uit. Wij zijn er 3x geweest.
http://www.hoevetwed.nl
Jippyhorse schreef:Erve Meenderinkboer! Daar heb je stallen en vakantiehuisjes, en ligt direct aan het bos!