Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sonja schreef:Ik vraag me heel eerlijk gezegd af wat je met een paard in een speeltuin te zoeken hebt, of op een kermis. Ik heb een beetje de neiging me dan af te vragen of je een aandachttekort hebt ofzo
) omdat zij voor een demo gebruikt werd die op het terrein achter de kermis gehouden werd. Haar weitje was ook naast deze kermis. Was dus meer noodgedwonen dat we er er langs moesten maar toen ben ik niet midden over de kermis gegaan maar er langs zeg maar.
)of die specifiek voor anderen bedoeld zijn (hondenuitlaatveld, kinderspeelveldjes enz. heb je gewoon niks te zoeken, die veldjes zijn er juist om die groepen een veilige plek te geven). Verder is veiligheid natuurlijk een ander aspect en vind ik dat je gewoon het recht niet hebt je paard in levensgevaarlijke situaties te brengen voor je eigen plezier en 'ego'...
, kan ie gelijk wennen 
Frats schreef:Omdat je zo dus meewerkt dat er steeds meer plekken verboden worden voor ruitersEen roltrap was maar een geintje en natuurlijk ga je niet op een mooie woensdag middag met je paardje naar de speeltuin. Maar inderdaad als je ergens langs komt en het kan een leermoment zijn waarom niet?!
Er zijn gewoon altijd mensen die er (al dan niet terecht) over klagen.
, langs smalle hekjes, plannen zijn nog om door de stad heen te gaan, langs de macdrive, en vast nog wel meer. Wil mijn paardje zo goed mogelijk verkeersmak hebben, en daarbij is het ook nog eens leuk om te doen
) Hekken te paard openen en sluiten... Door smalle doorgangen heen, in bijv dameszit. Van alles...