IK heb de zoekfunctie gebruikt, maar kan geen topic vinden die specifiek gaat over deze rit.
Mocht deze wel bestaan, dan mijn excuses en vraag ik een slotje op dit topic.
Onderstaande tekst heb ik gekopieerd van de site van http://www.enjoytheride.nl
Wij doen mee met de 15 km-rit met 4 combinaties.
Heb er nu al veel zin in en ben ook al druk bezig om mn sponsorlijst vol te krijgen.
Wie nog meer?
Citaat:02 oktober 2011In het weekend van 1 en 2 oktober dit jaar worden er op verschillende locaties in het land Pink Ride Enjoy the Ride ritten georganiseerd. Deze ritten staan in het teken van Pink Ribbon. Stichting Pink Ribbon zet zich in om het aantal mensen dat borstkanker krijgt te verminderen en de zorg voor patiënten en hun naasten te verbeteren.
Op 2 oktober organiseert de KNHS op haar centrum in Ermelo een van de Pink Rides.
2 oktober 2011 - 11:00 uur
De Pink Ride in Ermelo gaat gedeeltelijk over de Ermelose Hei en het Speulderbos. het is weer een andere route dan de Easterride en de Culinaire verwenrit. Er zijn twee afstanden een van ongeveer 15 en een van ongeveer 25 km. Aan het einde van de rit is er de mogelijkheid om onder begeleiding natuurlijke hindernissen te springen. De rit is geschikt voor ruiters en menners met eigen paard.
Onze kok zal voor de deelnemers een speciale Pink Ride lunch verzorgen.
Kosten voor deze rit inclusief Pink Ribbon T-shirt en lunch:
KNHS leden: €20,-
Niet KNHS leden: €25,-
Opgeven kan via de site van enjoy the ride.
Deelnemers kunnen zich laten sponsoren door vrienden en bekenden per gereden kilometer. De opbrengsten van deze sponsorgelden gaan volledig naar Pink Ribbon. Elke deelnemer ontvangt een sponsorformulier en een Pink Ride T-shirt. Wil je de actie ondersteunen maar kun je niet meerijden, maak je bijdrage dan over naar 37.34.768.09, t.n.v. KNHS o.v.v. Pink Ride.
Na het weekend worden de opbrengsten bekend gemaakt en aan de stichting Pink Ribbon overhandigd.
Klik hier voor het sponsorformulier
Deze rit heeft geen route.
Edit: info aangevuld.

Haha!