miinynke schreef:-Eigen paard of leenpaard? Leen paard, heb geen eigen.
-Soort zadel/stijl (boomloos zadel/boomzadel, western/engels)? Engels, maar voor veel buiten ritten is western ook wel fijn
-Buitenrijden, les/workshops of misschien beide? lessen en workshop afgewisseld met mooi ritten. bv. westernles, zitles, en gewoon dressuur voor ieder op niveau
-Dagtochten of trektocht(en)? dag tocht zou ik zeker leuk vinden. met picknick ergens in een bos of zo
-Buitenland (Duitsland, Luxemburg of Belgie) of liever gewoon in Nederland? Nederland, bij het strand of bos in de buurt.
-Kamperen of liever hotel/bed and breakfast? maakt niet veel uit, als ik maar kan douche en een schone wc is!
-Maakt het soort (ras) paard nog iets uit of als het betreffende paard maar betrouwbaar en goed verzorgd is?
-enz.. enz..ras maakt mij niet heel veel uit. Als het maar een betrouwbaar en goed verzorgd paard is. Die ik conditie is ( dagtocht). zou het zelf het fijnste vinden om een hele week op 1 paard te rijden, zo leer je het paard wat kennen.
Hoop dat je er wat aan hebt! wat voor leeftijd had je in gedachten trouwens bij deze vragen?
Bedankt voor je reactie! We willen ons richten op volwassenen en kinderen vanaf zo'n 10-12 jaar