Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moet er niet aan denken.
Ohja, m'n telefoon had het niet overleefd

mysa schreef:Wat goed van je, t.s., dat je hem zo weer opgezadeld hebt. Heeft dat ook geholpen in die zin dat hij 't nooit weer gedaan heeft?
Mijn eerste paard had ook een leuk trekje: in volle galop afslaan, zelfs als er geen afslag was. Ik ben dus ook een aantal keren rechtdoor gegaan. Uiteindelijk reageerde ik zo automatisch dat ik kon blijven zitten. Maar o wee, als er iemand anders op reed, die ging er geheid af!
Silence schreef:Ik heb er buiten enkele keren naast gelegen.
Maar de meest extreme heb ik toen ook op Bokt gezet:
[PP] Mijn capje, mijn redding....
ikke20 schreef:idd goed dat je nog lang rit hebt gemaakt
ik ben er 3 keer afgevallen op buitenrit. 1 x over de kop gegaan met pony en al.
1 keer had ik handpaard bij paard waar ik opzat ding wel door de plas andere niet en ik werd er dus achterover afgetrokken in de plas.
en 3de keer was mn paard in heet bos bang voor een groen bosje. zijn we achterovergeklapt in een sloot.
Lekker hard galopje aan het maken en ineens was er iets engs op de weg, en meneer volop in de rem ... Voor ik het wist lag ik op de grond. Alleen kwam ik er iets minder goed vanaf, had een zwaar gekneusd bekken. Gelukkig had ik mijn mobiel bij me, want ik was zelf niet meer overeind gekomen
En hij keek me zo onschuldig en verbaasd aan, haha. 
Paard schrok zich natuurlijk rot en rende onder me vandaan.
)