Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En ik heb daar een heerlijk paard voor. Bijna nergens bang voor.Miss_Malfoy schreef:Ik ook, al m'n verzorgpaardjes gaan, weer of geen weer gewoon braaf naar buiten. Bak zeiknat in de winter? Hop de polder in, ideaal!
Miss_Malfoy schreef:Oh das helemaal lekker, ik moet dan eerst lang onderweg, niet dat het geeft, paardje doet alles. Stoplichten, knopje indrukken daar, wachten voor drukke weg over te steken, bruggen, stilstaan midden in de binnenstad met ander paard ernaast (terwijl ik nog zitten) om even te wachten op vriendin die een ijsje haalt. Echt heel handig, en gewoon een kwestie van niet miepen.
Gewoon gaan. Niet miepen.
) en geniet nog steeds van elke rit!
We zitten vlakbij een heerlijk park en een aantal meertjes waar we lekker kunnen zwemmen en pootjebaden. Ik hoef daarvoor geen drukke weg over maar ook dat is in principe geen probleem, paard wacht braaf bij stoplichten e.d.
De ander is alleen braaf als je met de trailer ergens heen gaat
Verder brug, tunnel, hond, verkeers, trein, paard, putdeksel (behalve die ene om de hoek), juichende kids, kliko en vastnogmeerproof en als bonus blijven ze bij oversteken netjes staan en helpen ze mee uitkijken, ik de ene zij de andere kant en andersom.
Ze helpen zelfs mee borden lezen
.
Tja voor mij geld enkel 1.