Was vandaag weer buiten gaan rijden met mijn paard, maar om aan het bos te geraken moet ik altijd een stukje via de openbare weg wandelen. Nu heeft mijn paard nog nooit gemest onderweg, maar vandaag stonden er 2 associale pubers (veel jonger dan mij waren ze niet hoor
) aan hun auto te sleutelen. Ze hadden de deuren wijd open staan en er klonk een ontzettend luide herrie! Mijn paard was hier dus bang voor, maar ik moest er wel voorbij. Uit schrik had ze een beetje laten lossen dus
Nu begonnen die twee dus naar mij te roepen dat ik het moest opkuisen. Ik heb hen gewoon genegeerd, omdat zij ook geen respect voor mij toonde. Nu is natuurlijk mijn vraag : Wat doen jullie hiermee ? Ik rij meestal met haar op het fietspad, omdat die de gehele weg gescheiden wordt van de weg door een hegje en ik hierdoor dus niet in de weg loop voor de auto's.
Is het verplicht om de mest op te gaan ruimen? Weet dat dit bij een hond wél zo is, maar ik kan toch moeilijk een poepzakje meenemen
) en heb het opzij geschoven. Ik had in jouw geval tegen ze gezegd dat je het wel kan opruimen maar dat zij dan eerst de muziek uit moeten doen.
hahaah nee had het dan ook niet voor hun opgeruimd:P