Heeft iemand al ervaring met de western ranch du haut de languedoc in Frankrijk?
Ik ga hier in juli op vakantie.
Groetjeeszzzzz!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Akhal_Teke schreef:Ja ik ben er een aantal keer geweest voor n week.
Bij Henk Jan, die had eerst de Rock River Ranch in de Belgische Ardennen bij Durbuy. Erg leuk.
Welke rit heb je gekozen? Met koeien drijven of niet?
Houd er wel rekening mee dat ze om ervaren ruiters vragen en geen mensen die alleen op de manege rijden gewend zijn. Het kan er ruig aan toe gaan.
Of heb je bij iemand anders geboekt?

Daniix schreef:Jacqqq schreef:Jazeker....!!!!
dit jaar gaan we voor de.... euh.... 5e keer (en voor de 6e week haha) alweer...!![]()
![]()
Hebben er weer zin in!!!![]()
Wanneer gaan jullie?
)
AngelxLava schreef:Heeft er iemannd een site ofso?
Zou graag ook eens bekijken
Xx
Krijg zo'n zin om weer te gaan als ik kijk...!
blond_queen schreef:Aah dat ziet er echt supermooi uit zeg!
Heel veel plezier.
Joo schreef:Uiteraard!! Ik ga met je mee! haha..
Heb ook alweer zoveeel zin! En lekker nog een paar dagen strand van te voren, helemaal leuk!
Akhal_Teke schreef:Bij Henk Jan, die had eerst de Rock River Ranch in de Belgische Ardennen bij Durbuy.

Mabotje schreef:Akhal_Teke schreef:Bij Henk Jan, die had eerst de Rock River Ranch in de Belgische Ardennen bij Durbuy.
Het is overigens Jan-Henk, oftewel Yank voor de meesten
@Joo & Jacqqq: het begint al op te schieten toch?? Jullie gaan tenminste nog... voor mij zit 't er dit jaar niet in qua tijd.. en dan te bedenken dat ik 2x/jaar ging....
Het is alleen wel iets langer wachten... we gaan nu in aug pas ipv juli. Maar ach... voor je het weet pak je je spullen in!
heb er echt zin in