Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kuggur schreef:In stap inhalen? Onzin. Ik vind dat de TS véél voorzichtiger heeft gehandeld dan van haar verwacht hoeft te worden. Als deelnemers van een manege groep het niet verdragen in een pittige draf te worden ingehaald heeft dergelijk brandhout nog niets op de openbare weg te zoeken. De begeleidster van de groep (die ook nog de brutaliteit had de TS te bekritiseren) heeft imo zeer onverantwoordelijk gehandeld met een dergelijk incompetente groep een buitenrit te maken.
liberty schreef:Ik denk dat de TS het netjes gedaan heeft. Anders kun je denk ik een eeuwigheid blijven stappen...
Als wij met een rit naar buiten gaan rijden er 2 begeleiders mee, eentje voor en eentje achter. Als we andere ruiters tegen komen passeren die zelf al in stap, of in draf als ze dat vragen. Voorkeur voor passeren is bij mij stap, maar als een paard bijv. druk is mag het ook wel wat sneller, hoe eerder weg hoe beter
biancavos schreef:ik vind ook dat je goed gehandeld hebt.
Ik snap trouwens ook niet hoe je in stap in zou kunnen halen, je gaat dan net zo hard als de groep en komt er dan dus nooit voorbij.
knuffeldier schreef:biancavos schreef:ik vind ook dat je goed gehandeld hebt.
Ik snap trouwens ook niet hoe je in stap in zou kunnen halen, je gaat dan net zo hard als de groep en komt er dan dus nooit voorbij.
idd, dat duurt superlang.
Ik vind dat je netjes hebt gehandeld. De ruiter voor je ook. Het is wel netjes om zoveel mogelijk in stap in te halen, maar vind dat je daarna wel snel mag gaan draven want anders duurt het erg lang voordat je een acceptabele afstand hebt bereikt voordat je kan gaan galopperen. Wat vinden jullie trouwens een acceptabele afstand?

Als de groep in tegengestelde richting komt lijkt me dat je in stap passeerd. Maar in stap langs een groep die dezelfde kant op gaat lijkt me ook erg lang te duren:D
zo moeilijk.