Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ook heel wat NVVR mensen ontmoet inmiddels, maar op het moment staat het actief lid zijn op een extreem laag pitje vanwege tijdgebrek. Wel lees ik actief mee met de mailgroep! 
hier nog iemand 

Amy1984 schreef:Dankjewel voor jullie reacties!
Ik zit er ook over te denken om lid te worden alleen mijn paard is nog niet echt verkeersmak. Toch denk ik dat ze er erg veel van kan leren.
Zijn er meer mensen met paarden die nog niet echt verkeersmak zijn?
Rijden jullie altijd door de bossen of ook veel over de weg?
Daar hebben we ervaring mee.
ik zou alleen al lid worden voor het tijdschrift..... ik lig altijd al voor de deur als ik weet dat er weer een nieuw nummer aan komt..... ben 1 keer mee geweest met een rit en met het paaswekend vorig jaar..... erg gezellig! 
Niet alleen met dat, maar met alles.

IndianLady schreef:Lid meld zich. Hoewel ik graag mee zou willen met sommige tochten heb ik geen vervoer
Maar het blad is onwijs interessant en ik vind de contributie nou ook niet daverend hoog.
Stalgenoot probeert me wel eens mee te krijgen naar vergaderingen, maar dat heb ik tot op heden nog niet gedaan.
Enne, de ALV is op 18 april in Nijkerk

gillian schreef:Ik ben sinds kort lid.
Op Paard 2010 stond de stand van de NVVR en daar kon je meedoen met een wedstrijd rassen puzzel oplossen en een slagzin, de prijs was een jaar gratis lidmaatschap. Laat ik dat nou gewonnen hebben
Proficiat en hopelijk komen we je ook af en toe tegen op de evenementen.
Amy1984 schreef:Allemaal heel erg bedankt voor de reacties. Ik ga het gewoon proberen.
Ben een recreatieruiter, hou van veel buitenritten en die zijn er genoeg op de agenda te zien. En ook de meerdaagse evenementen lijken me erg leuk.
Wie weet komen we elkaar nog eens tegen!