vakantiewerk met paarden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TessaM

vakantiewerk met paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-09 21:52

Hoi

Ik heb geen idee waar dit moet staan, dus als het niet juist staat mag het gewoon verplaatst worden
Ik zou in de zomervakantie van 2010 en eventueel paasvakantie heel graag vakantiewerk doen met paarden. Dus helpen op een manege of stal ofzo. Alleen heb ik geen idee hoe ik hier aanraak, heb al heel internet afgezocht maar vind niks in de buurt. Dus nu is mijn vraag wie al vakantiewerk heeft gedaan op een manege of stal en hoe jullie hier aan zijn gekomen.

Arabesk

Re: vakantiewerk met paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 22:15

hedwyghedika

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 22:18

Misschien moet je zelf een keertje bij een manege gaan vragen of ze werk hebben? *D

Ebruhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 16:13

Dat vroeg ik me ook af!!

TessaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 22:14

@ Arabesk: Zoeken zij iemand voor de vakantie? Kan niet onmiddelijk iets vinden op hun site.
@ hedwyghedika: Ja, maar hier in de buurt zijn niet zoveel maneges, en die er zijn hebben al vaste mensen

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 16:17

Mijn dochter heeft afgelopen zomer in griekenland gewerkt op een kleinschalig bedrijfje met paarden.
Tegen kost en inwoning.
Ze heeft het er erg leuk gehad.
Mocht je intressen hebben moet je maar even pb'en.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:29

XThisIsMeX schreef:
@ Arabesk: Zoeken zij iemand voor de vakantie? Kan niet onmiddelijk iets vinden op hun site.

vraag het ze, het email adres staat op hun site ;-)

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 20:16

Ik weet niet hoe oud je bent, en of je ook in het buitenland wil werken, maar op www.domainedumenil.be Ben ik vorig jaar geweest, niet om te werken, maar ze hadden er toen ook twee meiden die daar hielpen. Ik weet niet meer hoeveel ze kregen, het was geen goudmijn, maar ze vonden het wel erg leuk om te doen volgens mij.. De sfeer is daar in ieder geval super.

TessaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-09 22:35

Arabesk schreef:
XThisIsMeX schreef:

vraag het ze, het email adres staat op hun site ;-)

Ik heb nog eens tegoei gekeken en nu zie ik dat dit toch behoorlijk ver weg is van bij mij thuis.

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:39

ik wel eens in de zomervakantie op texel gewerkt, bij de manege van men nicht. ik mocht buitenritten begeleiden enz, was egt heel erg leuk! maar voor jou een beetje ver :D

TessaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-09 22:42

ruth91 schreef:
ik wel eens in de zomervakantie op texel gewerkt, bij de manege van men nicht. ik mocht buitenritten begeleiden enz, was egt heel erg leuk! maar voor jou een beetje ver :D

Ja dat is inderdaad behoorlijk ver

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 23:38

Ik heb eens een zomer op Vlieland op de manege gewerkt..vor jou niet heel dichtbij maar je zit er toch intern.

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 00:33

http://www.yardandgroom.com is hier voor ook een heel goede site. Maar niet zo veel advertenties vanuit Nederland, dus als jij niet zo ver wilt gaan weet ik niet of er iets voor je tussen zit ;)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 13:16

Epona_ schreef:
http://www.yardandgroom.com is hier voor ook een heel goede site. Maar niet zo veel advertenties vanuit Nederland, dus als jij niet zo ver wilt gaan weet ik niet of er iets voor je tussen zit ;)

Nah, wonen in Belgisch Limburg en dan spirithorses te ver vinden, dan vraag ik me af wat je zoekt.

Wanneer het op fietsafstand moet zijn, is je enige optie gewoon alles afgaan wat je per fiets bereikbaar vindt.
Je zult echter enige kennis van zaken aan de dag moeten kunnen leggen, gezien dit soort vakantiebaantjes vaak in combinatie gaan met het begeleiden van ponykampen.

TessaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 22:57

ikke schreef:
Epona_ schreef:

Nah, wonen in Belgisch Limburg en dan spirithorses te ver vinden, dan vraag ik me af wat je zoekt.

Wanneer het op fietsafstand moet zijn, is je enige optie gewoon alles afgaan wat je per fiets bereikbaar vindt.
Je zult echter enige kennis van zaken aan de dag moeten kunnen leggen, gezien dit soort vakantiebaantjes vaak in combinatie gaan met het begeleiden van ponykampen.

Ik moet met de fiets of eventueel met de bus en spirithorses is bijna 60 km ver

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 23:19

ikke schreef:
Epona_ schreef:

Ik dacht het, jij zegt het :D

Je kan toch ook in de zomer in een tent overnachten ergens in de buurt van spirithorses, oid. ;-)

TessaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 23:46

Misschien als ik met de bus tot daar kan geraken

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 23:51

XThisIsMeX schreef:
Misschien als ik met de bus tot daar kan geraken

Intern gaan??

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 23:55

TS is nog maar 15 he, hou daar wel rekening mee!

TessaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-09 00:01

Ik mag van mijn ouders alleen als het goed bereikbaar is met fiets of bus. Dus niet intern of in het buitenland.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 02:19

Spirithorses is wel een aanrader, vind ik...

Maar als ik lees wat jij zoekt ga je hier op Bokt weinig vinden, dan kun je je zoekactie beter heel erg klein houden en heel gericht in je eigen buurt zoeken. ;)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 03:29

XThisIsMeX schreef:
Ik mag van mijn ouders alleen als het goed bereikbaar is met fiets of bus. Dus niet intern of in het buitenland.

he jammer.... ik ken namelijk iets heel super fanastisch leuks in ijsland wat ik mezelf ook nog een keer zie gaan doen :D

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 03:35

IJsland is wel weer een ander uiterste he... Zeker voor een 15-jarige... :P

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 16:07

Met de fiets of de bus :D
Dan zal je best alle maneges of stallen moeten afgaan in je buurt en echt super hard hopen dat ze iemand nodig hebben ;) Misschien een manege waar ze veel ponykampjes doen, die hebben vaak wel veel mensen nodig.
Maar idd, hier op bokt zal je dat niet vinden, het is hier al een wonder als er een advertentie wordt geplaats voor vakantiewerk érgens.

TessaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 14:31

Epona_ schreef:
Met de fiets of de bus :D
Dan zal je best alle maneges of stallen moeten afgaan in je buurt en echt super hard hopen dat ze iemand nodig hebben ;) Misschien een manege waar ze veel ponykampjes doen, die hebben vaak wel veel mensen nodig.
Maar idd, hier op bokt zal je dat niet vinden, het is hier al een wonder als er een advertentie wordt geplaats voor vakantiewerk érgens.

Ja oke, maar ik was ook niet echt op zoek naar vakantiewerk hier op bokt, het is wel leuk als mensen iets weten natuurlijk. Maar eigenlijk was mijn vraag gewoon of iemand als vakantiewerk heeft gedaan en hoe die er aan geraakt is, weet zelf ook dat ik hier waarschijnlijk niks zal vinden.