op de hei en dat het jammer is voor mij dat ik op een ruiterpad rijdt maar hij mag wandelen waar hij wil en hoeft geen rekening met ruiters te houden. Ik ben helemaal flabbergasted
en laat het verder maar (liefst ging ik een potje terugschelden maar vond ik niet zo netjes). Maar volgens mij stond ik in mijn recht, of ben ik nou gek???
Overigens lopen veel wandelpaden bij ons op de hei direct náást de ruiterpaden en dan hou je automatisch al rekening met de wandelaars, maar je wil ook wel eens lekker je paard laten gaan toch? Ik erger mij zo vaak aan al die hardlopers op de ruiterpaden! En als ze voor mij lopen te rennen, ga ik ze niet in de rug galoperend passeren (mag dat overigens wel als zij op een ruiterpad hardlopen?), maar als ik constant rekening moet houden met hardlopers, mountainbikers en gezinnen met kinderen wandelend met buggy en al op de ruiterpaden kan ik alleen nog maar stappen...
Ik hou mij altijd netjes aan de regel dat ik niet op wandelpaden mag rijden, maar irriteer mij zo ontzettend dat wandelaars gewoon "schijt" hebben aan het feit dat zij ook op hun eigen paden moeten blijven.
GEK WORDT IK ERVAN...!!!!!!!! Wat vinden jullie?
De hei is een zeeeeer druk wandelgebied en heel veel wandelpaden liggen direct naast de ruiterpaden. Dus passeer ik eigenlijk altijd al in stap, en stap dus erruug veel aangezien op de drukke zondagen elk pad "bewandeld" wordt... Maar als ik dan op een ruiterpad rij waar geen wandelpad direct naast ligt en lekker wil galoperen moet ik dus weer stoppen als iemand wil oversteken. Ik heb ook altijd geleerd om wandelaars stappend te passeren maar hier in de praktijk is dat amper te doen, dan stappen we dus alleen maar...
.