Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

annemariej schreef:heeft er iemand ervaring bij molkwerum? om met de paardjes daar het strand op te gaan en meschien iemand ervaring met joure?
No_No schreef:In Noordwolde kan je zwemmen bij spokeplas. Ik weet alleen niet van af wanneer je daar mag komen met paarden.. Ik weet ook niet hoe laat de boswachter daar is
Brrrr) En verder overdag is het druk, ´s avonds niet zo, maar er staat een Kiosk daar met een hele hippe megafoon waar ze heel goed door kunnen praten. Oftewel, Je loopt nog langs de kant en er word al geroepen dat je weg kan gaan. Dat gaat dus niet. Bovendien is de boswachter ook altijd present. (alleen 6 uur niet dus..)
IrisP92 schreef:No_No schreef:In Noordwolde kan je zwemmen bij spokeplas. Ik weet alleen niet van af wanneer je daar mag komen met paarden.. Ik weet ook niet hoe laat de boswachter daar is
Dat kan wel, maar dan moet je rond 6 uur ´s ochtens daar wel zijn. (geloof mij, dat is minder leuk dan ´t lijktBrrrr) En verder overdag is het druk, ´s avonds niet zo, maar er staat een Kiosk daar met een hele hippe megafoon waar ze heel goed door kunnen praten. Oftewel, Je loopt nog langs de kant en er word al geroepen dat je weg kan gaan. Dat gaat dus niet. Bovendien is de boswachter ook altijd present. (alleen 6 uur niet dus..)
Je kan ook naar het Canadameer (Aekeringemeer). Dat ligt tussen Appelscha en Elsloo. En veeeeel leuker zwemmen dan bij de spokeplas (mooier watertje, niet zo´n typisch touristenzwemmeer, hoewel die er wel veel komen, dat straalt t niet uit als het leeg is) Daar zijn wel boswachters, nooit tegengekomen overigens. Overdag bij mooi weer wel druk, ´s avonds niet, geen kiosk langs het water dus in alle rust in de avond zwemmen met je paard!
annemariej schreef:takkie_muis schreef:ik reed op de hjouwer
na de les meestal het water inniet diep en je kan er heerlijk je gang gaan.
en reed in molkwerumdaar eigenlijk nooit gezwommen.
in [plaats] is dat dus of niet? tot hoe diep was dat en licht dat achter de manege?
ervoor en het meertje is een stukje verderop.