Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
moonfish13 schreef:Geen idee welke ik had LovingTweety, echt geen idee.
Het zijn gewoon van die voorgeprogrammeerde stijve manegepaarden.
Zadels beter als ooit tevoren? Dan wil ik niet weten hoe het daarvoor was.![]()
En dan ben ik nog een leek, maar dit paste gewoon echt niet.
moonfish13 schreef:Waardeloos en inderdaad van die manege-sjok-paarden.
Zadels pasten voor geen meter en de stallen waren donker en smerig.
Nooit meer van Bijnen.
moonfish13 schreef:Ja ik ben er geweest en heb er twee paarden gehuurd.![]()
De stallen waren wel smerig bij mij, het rook er ook echt niet fris..
Als mensen durven te zeggen dat die zadels daar passen dan ben ik de paashaas.
Zielige bende daar, mijn mening.
Sja onder manege sjok paarden versta ik overigens niet slome paarden trouwens.
LovingTweety schreef:Ik heb ooit mijn pony bij van bijnen gekocht. Ben er een maand of 2 geleden nog een keer geweest en de zadels vond ik een heel stuk beter dan ooit tevoren hoor! Stallen zijn gewoon oud maar ook heerlijk koel in de zomer
Manege sjokpaarden, weet niet op welke jij zat moonfish, maar er lopen er een paar bij die dat absoluut niet zijn.
Sannnn schreef:LovingTweety schreef:Ik heb ooit mijn pony bij van bijnen gekocht. Ben er een maand of 2 geleden nog een keer geweest en de zadels vond ik een heel stuk beter dan ooit tevoren hoor! Stallen zijn gewoon oud maar ook heerlijk koel in de zomer
Manege sjokpaarden, weet niet op welke jij zat moonfish, maar er lopen er een paar bij die dat absoluut niet zijn.
Jij hebt Tweety bij van bijnen vandaan of net? Ik ken hem! Heb daar nog vaak opgereden.. Vond het al zo jammer dat hij weg moest ivm zijn ene oog. Hoe gaat het met hem?
Stouri is echt lief ja, zie hem nog regelmatig als wandelpony in het bos met kindjes![]()
Verder ben ik er al jaren niet meer geweest, dus kan ik er weinig van zeggen.
Judith_M schreef:He
Nou we zijn er geweest![]()
Hartelijk ontvangst, aardige mensen en opzich leuke paarden. Wel donkere stallen inderdaad, en het tuig vond ik ook een dieptepunt.
Wel mooie omgeving! Mensen zijn lekker makkelijk, plattegrondje mee, leuk.
We hadden Nuts en Kwiebes. Ik reed op Nuts. Óf ze had een prutdag, of het is een niet zo leuk paard vind ik. Wel met pit, dat sowieso. Maar ik had het idee dat het zadel haar ook echt in de weg zat. Ze was erg voorwaarts, dus ik denk op een breed zandpad we doen lekker een galopje.
Dat ging ongeveer zo: 4 benen de lucht in, nog een extra bok erbij en hopla, Judith op de grond.
Maargoed. Ik stap en weer op, en ze hield het wel lekker vol, een beetje chago denk ik.
Halverwege hebben we paarden gewisseld en mocht ik op Kwiebes, heerlijk beest!
LovingTweety schreef:Sannnn schreef:Jij hebt Tweety bij van bijnen vandaan of net? Ik ken hem! Heb daar nog vaak opgereden.. Vond het al zo jammer dat hij weg moest ivm zijn ene oog. Hoe gaat het met hem?
Stouri is echt lief ja, zie hem nog regelmatig als wandelpony in het bos met kindjes![]()
Verder ben ik er al jaren niet meer geweest, dus kan ik er weinig van zeggen.
Tweet is een haar
Ja gaat goed met haar. In November is ze alweer 10 jaar van ons
Ging niet weg ivb met oog. Wel ivb met het feit dat wij een pony zochten en zij als enige niet voor de wagen kon.