Banjer en ik zijn pas verhuisd. Op onze nieuwe stal is nog geen bak aanwezig (wel in aanbouw)... tot die tijd zijn we aangewezen op de buitenritten. Doordeweeks, na werktijd, is het al donker als ik op stal aankom.
Momenteel rijden we alleen in de weekendes (vrijdag, zaterdag, zondag), omdat het dan licht is... om doordeweeks toch te kunnen rijden, ben ik op zoek naar goed verlichtingsmateriaal/reflectiemateriaal...
We zullen veel langs verlichte (verharde) wegen rijden.
Ik heb zelf een wegwerkersjas aan met van die reflecterende strepen... dat is bij lange na niet genoeg... dus voordat we evt. in het donker op pad gaan, wil ik Banjer en mezelf als "kerstboom" kunnen verkleden.
Mijn vraag: Welk reflectiemateraal/verlichting is het beste? en welk absoluut niet?

) ben ik daarmee goed zichtbaar maar vóoral die reflectie vestjes zijn 't beste zegt hij
die zie je 't beste. Als het écht donker is dan hang ik aan de frontriem ook een voorfietslampje, maar als het een beetje schemert niet, zelf heb ik aan m'n linkerarm ook nog een armlamp. En nog reflectie bandages om de benen en aan m'n eigen benen ook nog reflectie bandjes (lampjes heeft geen zin m'n haf heeft zo'n dikke kont dat niemand die zou zien