Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 17:59

Ik moet nog een dag werken en dan vakantie. Heb net in de groep al gevraagd of iemand zin heeft om donderdagochtend een ritje te doen. Anders ga in lekker alleen. Ik wordt wel rusteloos merk ik, nu ik al even niet lang rijden door doen hitte.

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 08:26

Voor het werk rijden gaat hem niet worden bij mij, dan zou ik al om 5 uur op paard moeten zitten ofzo :'). Stal is ook pas open vanaf 7 uur (weekend officieel zelfs pas half 8). Vind dat in het weekend nog wel jammer want dan zou ik wel vroeger kunnen. Al merk ik nu ook dat het alweer later licht begint te worden. Voorheen als mn wekker half 6 ging was het al licht maar nu is het toch nog donker. Dan wordt het alweer moeilijker opstaan :=.

Gelukkig vanaf vandaag weer minder warm. En ook eindelijk regen! Kan ik hopelijk van het weekend weer lekker ritje maken!

Getup

Berichten: 8285
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 08:34

TinGu schreef:
Hoop nog een uitnodiging te krijgen voor de volgende challenge, Heist nog geen reactie via pb of de challenge zelf. -O-



Ik ook niet -O- . Vroeg me af,wat er fout was gegaan,maar niets,dus. Afwachten,maar ..

Nu rijd ik niet zoveel km's, maar lijkt me leuk om mee te doen

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 12:17

Ik wil ook graag meedoen maar ik snap nog niet helemaal hoe ik via endomundo mensen kan zoeken -O- :o?
edit; gevonden, het kan niet via de app maar wel via mijn pc *\o/*
ga je ff een berichtje sturen

Elfie

Berichten: 774
Geregistreerd: 31-08-03
Woonplaats: België

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 12:31

Ik wil ook graag eens meedoen, alhoewel ik waarschijnlijk de helft van de tijd ga vergeten om mijn route te tracken, mezelf kennende :+

Hoe krijg jij je trainingsrondje van Endomondo hier online in een bericht, Amanda?

Marije_jiplover

Berichten: 25332
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 13:40

Printscreen van maken en dan uploaden.

Chouchou

Berichten: 2010
Geregistreerd: 02-12-11
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 14:28

Wij hebben vannacht heerlijke regen en onweer gehad! Hoewel het vandaag misschien minder nodig was, alsnog vroeg eruit om om 7 uur op stal te zijn. Lekker rondje van 15 km gereden, met vochtige zandpaden en nog meer verkoeling van de natte blaadjes. Op een begroeid graspad hoorde je echt de zompige grond onder de hoeven :D

laura22

Berichten: 1147
Geregistreerd: 10-10-07
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 18:00

Hier is het eerste ritje ook weer gereden. Sommige stukken nog wat zwaar voor hem maar verder lekker gereden.
Afbeelding

Ga hier ook weer wat actiever mee posten vorig jaar eigenlijk alleen mee gelezen.
Ik rij met donder een shetlander van 23 voor de sulky. Ik hoop bij de 600 km te komen dit jaar
Afbeelding

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 21:33

ja ik ben ook toegevoegd, helemaal leuk *\o/*
Wij zullen hem echt niet winnen maar ik vind het wel heel leuk om zo mee te doen.
Vanavond een rondje over het zand was heel lekker zo na al die warmte. Paardjes konden ook even racen. Heerlijk, alleen jammer dat ik endomundo pas halverwege aan heb gezet :') het zit nog niet helemaal in mijn systeem.

Getup

Berichten: 8285
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 21:34

ik ook, bedankt! Ik vergeet m vaak uit te doen }:0 , denk er dan aan, als ik mijn paard heb afgezadeld . Geeft niets, de tijd is dan alleen niet zo snel,hihi

mooney

Berichten: 7781
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-18 21:39

Ik heb het gewoon erg druk, vandaar de langere wachttijd ;) . Een groepje mensen per keer toelaten is wat efficiënter. Maar welkom iedereen en veel plezier.

Daihyo

Berichten: 88061
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 21:43

Je kunt ‘m op de pc gewoon aanvullen of verwijderen en handmatig invoeren. Dan hangt er geen tijd en alles aan vast, maar heb je wel de km’s meegeteld :j

sanowa

Berichten: 899
Geregistreerd: 12-07-10
Woonplaats: Wilp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 21:55

Hoe kan ik nog zien hoeveelste ik ben geworden? Hij staat er niet meer tussen in mijn lijstje .

Inmiddels de 1e 20 km weer gemaakt, paard was erg fris resultaat dat ik zand gehapt heb... Bril in stukjes en dikke snee in m'n wenkbrauw gewoon verder gereden want de trailer stond 7 km verder, smiddags nog maar naar de eerste hulp en wenkbrauw gehecht, dus ik zie er nu echt niet uit, met blauw gezicht.. afwachten als ik zondag hoog soeren ga starten want hb nog steeds hoofdpijn.

Emori

Berichten: 13119
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 22:12

Woohoo de eerste 7,5 km zitten er op na onze vakantie :')
Hopelijk snel meer :D

sanowa schreef:
Hoe kan ik nog zien hoeveelste ik ben geworden? Hij staat er niet meer tussen in mijn lijstje .

Inmiddels de 1e 20 km weer gemaakt, paard was erg fris resultaat dat ik zand gehapt heb... Bril in stukjes en dikke snee in m'n wenkbrauw gewoon verder gereden want de trailer stond 7 km verder, smiddags nog maar naar de eerste hulp en wenkbrauw gehecht, dus ik zie er nu echt niet uit, met blauw gezicht.. afwachten als ik zondag hoog soeren ga starten want hb nog steeds hoofdpijn.

Oeps foei noa :=
Beterschap!

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 22:22

Hier de eerste 5km gemaakt metmijn jonge tinker. Alleen gestapt. Eerst aan een touwtje en daarna helemaal los. En ze was super braaf en ontspannen *\o/*

Alle buitenritten waren spanning van mijn kant. En begon ze te steigeren ( ben in 2016 achterovergeslagen met een ander paard) en ik was buiten daarna ohjee straks als en alleen maar strak vasthouden zodat ik controle hield het gevolg daarvan steigeren ( want dan ging ik eraf en liet haar losser)

TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 02:44

mooney schreef:
Ik heb het gewoon erg druk, vandaar de langere wachttijd ;) . Een groepje mensen per keer toelaten is wat efficiënter. Maar welkom iedereen en veel plezier.


Zou je mij dan ook nog toe willen voegen? Ik had je een pb gestuurd maar zie nog geen uitnodiging.

Rijden staat hier ff op een laag pitje ivm de warmte en een blessure bij paardlief, maar de eerste kilometers komen langzaam weer binnen.

Trip

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-04-11
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 14:10

Eerste rit gereden in ommen rondom de camping besthmenerberg met mijn draver. Wat vind ze het leuk hier. Voor ‘t eerst mee op vakantie sinds april is hier een manege middenop de camping. Eerder in juli al een keer hier een paard gehuurd, maar wat is er nu leuker dan met je eigen paard op pad te gaan.

Afbeelding

Mooie kleine route voor in de ochtend net voor de bui uit :)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 15:11

De eerste rondjes zitten er hier ook weer op, gisteren 10 km en vandaag 16,95 km :j

Gisteren


Afbeelding
Afbeelding
Met mijn nichtje

Afbeelding

Vandaag

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 15:20

Ik heb ts maar een pb gestuurd. De vorige Challenge ben ik uit gegaan, ingaat ik eigenlijk alle nog maar voornamelijk in de bak reed. Maar nu ga ik ook met verzorgpony naar buiten. Hoop dus snel weer mee te kunnen doen *\o/*
Wel alvast een idee van mijn ritje vandaag:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MyChoice

Berichten: 2197
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 17:16

Wij zijn op vakantie op de Veluwe. Vandaag onze eerste rit gemaakt. Wat een ellende! De kaart met routes is zo onduidelijk! We zijn ontzettend verdwaald en kwamen midden in het onweer terecht. Uiteindelijk mijn man gebeld om de trailer te brengen waar hij eigenlijk niet mee mag rijden. maar zag geen andere oplossing. De kaart onduidelijk en de GPS viel telkens weg. Morgen poging twee, maar dan met begeleiding!

Afbeelding

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 17:36

Zie dat je bij harderwijk rijd bij zandvlaktes. Wij waren in Vierhoute op vakantie en hadden via knooppunten op ruiterenmennen uitgestippeld. Zijn werkelijk maar 4 knooppunten tegengekomen en reden meer buiten de ruiterpaden dan erop, maar waren op die zandvlaktes gekomen hebben toen 5 uur gereden.

MyChoice

Berichten: 2197
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 18:13

Ja het is vreselijk daar qua routes. Bleek achteraf dat we over niet-ruiterpaden moesten volgens de kaart. Ja dan ga je wel verkeerd rijden als je de ruiterkruispunten telt die je nog voorbij moet voorsdat je ergens juist wel naar links of rechts moet.

Trip

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-04-11
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 19:04

MyChoice schreef:
Wij zijn op vakantie op de Veluwe. Vandaag onze eerste rit gemaakt. Wat een ellende! De kaart met routes is zo onduidelijk! We zijn ontzettend verdwaald en kwamen midden in het onweer terecht. Uiteindelijk mijn man gebeld om de trailer te brengen waar hij eigenlijk niet mee mag rijden. maar zag geen andere oplossing. De kaart onduidelijk en de GPS viel telkens weg. Morgen poging twee, maar dan met begeleiding!

[ [url=m/ZAKfrW.png]Afbeelding[/url] ]


Wat zonde dat je verdwaalt bent. Gelukkig dat je opgehaalt werd in de onweer.
Ik ga zo nog met de manegegasten op buitenrit door ommen.

MyChoice

Berichten: 2197
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 19:26

Hoorde net van de beheerders van stal dat die route niet meer klopt. Dus het lag gelukkig niet aan mij. Mijn man lachte me al uit dat ik geen kaart kan lezen :')

Veel plezier, hopelijk houd je het droog!

Marije_jiplover

Berichten: 25332
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 20:45

Ik zou vanavond het bos in gaan maar met de voorspelde windstoten zag ik dat toch niet zo zitten.
Ben toen maar voor de harde wind uit in de bak gaan dressuren, door de flinke regen van vanmiddag was die heerlijk te rijden en geen stof meer.

Morgenavond nieuwe poging voor een bosrit.