Stal gezocht voor vakantie,omgeving Garderen/Speuld/Putten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MariaBergh

Berichten: 1
Geregistreerd: 06-03-17
Woonplaats: Amsterdam

Stal gezocht voor vakantie,omgeving Garderen/Speuld/Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-17 17:05

Goedendag lieve mensen,

Mijn schoonouders willen in de meivakantie met mij en mijn vriend een weekje op vakantie met de carvan naar een camping in het plaatsje Drie. Dit ligt tussen Speuld, Garderen en Putten in. Midden op de Veluwe dus. Daarom wil ik graag mijn paardje meenemen voor een weekje en zoek daarom een leuke stal waar mijn paard een weekje op vakantie kan. Het liefst zo dicht mogelijk in de buurt van Drie want we willen op de fiets overal naar toe kunnen. Ook is het fijn als er mooie ruiterroutes in de buurt zijn!

Ook als jullie leuke routes in de buurt weten hoor ik het uiteraard graag!

Ik hoor graag of jullie suggesties hebben, dan kan ik contact opnemen met de stallen en vragen wat de mogelijkheden zijn. Budget maakt niet zo veel uit aangezien het maar voor een week is.Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.

Liefs,

Maria en Suiker (het paardje)


SayaJones

Berichten: 11928
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Stal gezocht voor vakantie,omgeving Garderen/Speuld/Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 09:26

Omdat hier gezocht wordt naar vakantiebestemmingen, verplaats ik het topic naar [BRT] Buitenrijden, ruitervakanties en trektochten.

thequeensmum
Berichten: 3528
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Stal gezocht voor vakantie,omgeving Garderen/Speuld/Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 17:55

De mogelijkheden die meggiemeg noemt zijn niet echt heel dichtbij. Wat wel dichtbij is, is stal Bato's Erf aan de Arnhemsekarweg 10 in Putten. Eigenaar is Jannes Wallet. Er is geen website, maar een telefoonnummer kan je vast wel vinden. Weet niet zeker of je daar terecht kan voor een week, maar het ligt middenin de bossen gelegen, echt schitterend

scooby09

Berichten: 2208
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 18:18


Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Stal gezocht voor vakantie,omgeving Garderen/Speuld/Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 18:21

Mijn pleegouders hebben een minicamping voor caravans en tenten en het is ook mogelijk om je paard mee te nemen. Deze staat dan wel 24/7 buiten.
De stal ligt in Koudhoorn (tussen Putten en Garderen in) en ruiterpad ligt direct naast het hek. Je zit al midden in de bossen :D

scooby09

Berichten: 2208
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 18:30

Maureen95 schreef:
Mijn pleegouders hebben een minicamping voor caravans en tenten en het is ook mogelijk om je paard mee te nemen. Deze staat dan wel 24/7 buiten.
De stal ligt in Koudhoorn (tussen Putten en Garderen in) en ruiterpad ligt direct naast het hek. Je zit al midden in de bossen :D

Oh dat is idd een erg mooi plekje. :j

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Stal gezocht voor vakantie,omgeving Garderen/Speuld/Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 18:34

Is het zeker! Is ook jammer dat het te ver weg voor mij is om mijn paard te stallen. Kan heerlijk buitenrijden daar!

Tinka

Berichten: 3757
Geregistreerd: 20-12-01
Woonplaats: Lacaune

Re: Stal gezocht voor vakantie,omgeving Garderen/Speuld/Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 09:26

Ik volg even mee, zoek ook een plek waar mijn paarden kunnen verblijven als ik bij mijn vader op bezoek ga. Hij heeft een huis gekocht in Putten. Lijkt me leuk dan mijn paarden mee te nemen. Alleen op de wei heeft mijn voorkeur.

Steppe

Berichten: 2798
Geregistreerd: 15-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 16:15

Vroeg me af of je nog wat gevonden hebt voor je paardje in de omgeving Putten/speuld/ermelo

SanneT84
Berichten: 31
Geregistreerd: 15-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 18:06


BarbaraNova

Berichten: 4203
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Vierpolders

Re: Stal gezocht voor vakantie,omgeving Garderen/Speuld/Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 20:10

Ik weet een erg fijne locatie in putten bij mensen aan huis met stalling en bak. Pb maar voor info.