Leuk kamp gezocht voor moeder en dochter van 15

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
frisian_love
Berichten: 1185
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Ophemert

Leuk kamp gezocht voor moeder en dochter van 15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-17 21:39

Dit jaar willen mijn dochter van 15 en ik graag samen op kamp (ik denk dat dat de laatste x is, dat ze dat wil :o )
Wij willen bij voorkeur in de meivakantie.
Daarbij zijn we op zoek naar een kamp, waarbij we echt wat leren.(ik rij recreatief "dressuur", mijn dochter is wat handiger en vindt een sprongetje ook leuk)
Mag ook zeker enigszins gericht zijn op NH of centered riding.
We houden ook wel van een buitenritje.

Ik heb er geen problemen mee, om op te trekken met jongeren.
Wel zie ik het niet echt zitten, om tussen 10 pubermeisjes op zaal te slapen.

Wie heeft de gouden tip?

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: Leuk kamp gezocht voor moeder en dochter van 15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:53

hebben jullie eigen paarden? Ik ga meerdere keren per jaar even ertussen uit ivm een meerdaagse.
Dit is dan recreatief buitenrijden, bij sommige locaties kun je ook een les inplannen.
Leeftijd als de groep groter is vaak van 16 tot 55 jaar.

frisian_love
Berichten: 1185
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Ophemert

Re: Leuk kamp gezocht voor moeder en dochter van 15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 14:34

Ja, we hebben wel eigen paarden.
Gaan ook regelmatig een weekend weg, en in de zomervakantie gaan de paarden mee.
Ik zoek nu bij voorkeur een kamp, ook omdat dat voor mijn dochter gezellig is.
Ik ben 3 jaar geleden naar de instructieweek van epplejeck geweest en dat was toen erg leuk.
Daar liep oud en jong ook gewoon door elkaar heen en eigenlijk zoek ik weer zoiets.

Voordeel was toen, dat er 2-persoonskamers waren en daar is nu nog onduidelijkheid over, omdat ze een andere locatie hebben.

NZ92

Berichten: 3172
Geregistreerd: 23-06-09

Re: Leuk kamp gezocht voor moeder en dochter van 15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 14:37

Niet echt in een kampvorm maar er zijn wel vaak groepen maar ook genoeg enkelingen die aansluiten bij de arrangementen. Variatie is jong en oud! Een prachtige plek in de Ardennen een unieke ervaring die je niet snel vergeet. Wel alleen buitenrijden maar misschien het overwegen waard ;)
www.villalesolivettes.be

tanjaatjuhh
Berichten: 2420
Geregistreerd: 18-02-06
Woonplaats: Emmen

Re: Leuk kamp gezocht voor moeder en dochter van 15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 14:44

manege gasselte

frisian_love
Berichten: 1185
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Ophemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 14:47

NZ92 schreef:
Niet echt in een kampvorm maar er zijn wel vaak groepen maar ook genoeg enkelingen die aansluiten bij de arrangementen. Variatie is jong en oud! Een prachtige plek in de Ardennen een unieke ervaring die je niet snel vergeet. Wel alleen buitenrijden maar misschien het overwegen waard ;)
http://www.villalesolivettes.be


Ik zoek echt een plek om iets te leren, buiten rijden doen we al regelmatig.
Maar zeker bedankt voor het meedenken!

Manege Gasselte ga ik straks even opzoeken.

nonosb
Berichten: 93
Geregistreerd: 30-01-14
Woonplaats: Holten

Re: Leuk kamp gezocht voor moeder en dochter van 15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 14:54

Manege Stal de Eik! Ipv kamp een spoedcursus met zijn 2en. De hele week word aan jullie wensen aangepast. De manege staat aan de voet van de Holterberg.

Maaikevdk
Berichten: 1585
Geregistreerd: 27-11-13
Woonplaats: Gelderland

Re: Leuk kamp gezocht voor moeder en dochter van 15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 15:29

Ik denk dat Karin van Paard Centraal in Dalfsen wel iets kan aanbieden dat bij jullie past. Les volgens het Voelt freestyle systeem, waar je echt wat leert! Je kan haar altijd een mailtje sturen. Op haar website staat ook meer informatie.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Leuk kamp gezocht voor moeder en dochter van 15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 22:11

Kijk eens op nvvr.info. In mei wordt er een ouder kind weekend georganiseerd, maar de andere rijweekenden zijn misschien ook leuk.

frisian_love
Berichten: 1185
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Ophemert

Re: Leuk kamp gezocht voor moeder en dochter van 15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-17 22:32

Ga ik doen, bedankt voor de tip

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 10:58

Tessebes schreef:
Kijk eens op nvvr.info. In mei wordt er een ouder kind weekend georganiseerd, maar de andere rijweekenden zijn misschien ook leuk.

Correctie: de andere weekenden zijn OOK leuk :D

Zie mijn onderschrift. Mocht je vragen hebben, ik weet een en ander af van het ouder-en-kind weekend en ik ken degene die dat weekend gaat begeleiden erg goed, dus uiteindelijk heb ik op elke vraag het juiste antwoord.
Zeer waarschijnlijk zijn wij er ook bij voor de hand- en spandiensten tijdens dat weekend.

love_troy

Berichten: 11
Geregistreerd: 14-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 11:03

Wanneer wordt u dochter 16 jaar?

Een vriendin en ik zijn bezig om in augustus een kamp te organiseren voor mensen met een eigen paard in Kootwijkerbroek. We hebben alleen als minimum leeftijd 16 jaar.

Voor meer informatie kunt u bij mijn advertenties kijken. :)

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 11:04

frisian_love schreef:
Ja, we hebben wel eigen paarden.
Gaan ook regelmatig een weekend weg, en in de zomervakantie gaan de paarden mee.
Ik zoek nu bij voorkeur een kamp, ook omdat dat voor mijn dochter gezellig is.
Ik ben 3 jaar geleden naar de instructieweek van epplejeck geweest en dat was toen erg leuk.
Daar liep oud en jong ook gewoon door elkaar heen en eigenlijk zoek ik weer zoiets.

Voordeel was toen, dat er 2-persoonskamers waren en daar is nu nog onduidelijkheid over, omdat ze een andere locatie hebben.


Ze hebben nu appartementenn, heb daar jaren gestaan is de mooi accommodatie.

frisian_love
Berichten: 1185
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Ophemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-17 16:00

ikke schreef:
Correctie: de andere weekenden zijn OOK leuk :D

Zie mijn onderschrift. Mocht je vragen hebben, ik weet een en ander af van het ouder-en-kind weekend en ik ken degene die dat weekend gaat begeleiden erg goed, dus uiteindelijk heb ik op elke vraag het juiste antwoord.
Zeer waarschijnlijk zijn wij er ook bij voor de hand- en spandiensten tijdens dat weekend.


Het weekend van Margreet Bouwmeester spreekt me idd erg aan (kan alleen zo snel de tarieven niet vinden).
Voor het ouder-kind weekend heb ik het gevoel dat dit iets meer op jongere kinderen gericht is, maar misschien zie ik dat verkeerd.

Love_troy, volgens mij heb ik dat ergens voorbij zien komen.
Mijn dochter wordt in oktober 16, dus dat is dan net te vroeg.
Sowieso gaat mijn voorkeur uit naar iets in de meivakantie, maar ik ben zeker benieuwd wat jullie precies gaan organiseren.

JoycexEnya, ik had idd al gezien dat het appartementen waren geworden.
Fijn om te horen dat het een mooie accomodatie is.
Het zou zomaar kunnen zijn, dat de keuze toch weer op dit kamp gaat vallen

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Leuk kamp gezocht voor moeder en dochter van 15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 16:09

is de 18+ instructieweek van les chevaux wat? in overleg zou uw dochter er vast bij kunnen :)

Anders is Bosmanege Bakkeveen misschien ook wel wat, maar daar heb ik geen ervaring mee.

frisian_love
Berichten: 1185
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Ophemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-17 16:17

sterreke98 schreef:
is de 18+ instructieweek van les chevaux wat? in overleg zou uw dochter er vast bij kunnen :)

Anders is Bosmanege Bakkeveen misschien ook wel wat, maar daar heb ik geen ervaring mee.


Ik ga ze even opzoeken!
Bedankt voor het meedenken

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 16:20

frisian_love schreef:
ikke schreef:
Correctie: de andere weekenden zijn OOK leuk :D

Zie mijn onderschrift. Mocht je vragen hebben, ik weet een en ander af van het ouder-en-kind weekend en ik ken degene die dat weekend gaat begeleiden erg goed, dus uiteindelijk heb ik op elke vraag het juiste antwoord.
Zeer waarschijnlijk zijn wij er ook bij voor de hand- en spandiensten tijdens dat weekend.


Het weekend van Margreet Bouwmeester spreekt me idd erg aan (kan alleen zo snel de tarieven niet vinden).
Voor het ouder-kind weekend heb ik het gevoel dat dit iets meer op jongere kinderen gericht is, maar misschien zie ik dat verkeerd.

Leeftijd speelt geen rol. Wij zijn ook vrijheid-blijheid. Er zal het nodige georganiseerd worden, maar niemand is verplicht daaraan mee te doen. Wil jij de hele dag met je dochter het bos in, be our guest.
Het idee komt van degene die het ook gaat begeleiden en is mede ingegeven omdat we vorig jaar op een kampeerweekend een gezin erbij hadden en dat ging heel gezellig.

Het weekend van Greet is bij Stoeterij Willemien, dat is intussen bekend. Tarieven staan vanaf volgende week op de site maar als je het nu wil weten, vraag ik het voor je na.