Graag wil ik voor mijn moeder iets leuks organiseren. Gewoon als bedankje omdat ze er altijd voor me is en me altijd helpt wanneer het nodig is

Ze rijdt inmiddels 2 jaar en beheerst de stap, draf en galop. Ze is ook wel eens vaker met mijn pony naar buiten gegaan terwijl ik ernaast liep en dan zag ik gewoon hoeveel ze ervan genoot!

Omdat we maar 1 pony hebben, geen paard/pony die we in de omgeving kunnen lenen en geen mogelijkheid hebben om op te laden zoek ik een leuke plek in de buurt waar mijn moeder en ik 2 paarden kunnen huren.
Dit zijn enkele eisen die ik stel i.v.m. veiligheid van mijn moeder en ook van mijzelf:
- Het moeten paarden zijn die echt heel cool in het hoofd zijn. Het liefst bomproof en lekker sloom. Mijn moeder beheerst net de stap, draf en galop. Het is eigenlijk de bedoeling dat we deze hele tocht stappen, eventueel een drafje proberen en als het heel goed gaat een kort stukje galop. Ik wil absoluut geen gekke dingen met haar gaan proberen zoals keihard crossen.
- Het moeten tochten zijn die niet langer dan 2,5 uur duren. Dit omdat zij niet gewend is zo lang in het zadel te zitten. Zadelbontje zullen we meenemen!
- We (of in ieder geval mijn moeder) moeten de paarden eerst eventjes kunnen rijden in een bak. Gewoon voor te wennen aan de gangen, dit geeft een vertrouwder gevoel.
- Het moet gelegen zijn in een bos.
Wij wonen in Maastricht, kort aan de grens van België en Duitsland. Ik zoek het liefst iets binnen een straal van 100 km. Het mag dus ook in België en Duitsland.
Ook als er hier bokkers zijn die hun paarden vrij willen stellen voor dit, bied je gerust aan! Uiteraard ben ik bereid een prijs hiervoor te betalen.