Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

OKHannes schreef:Zoals eerder gezegd, Noordwijk is nogal ver af van waar zij zitten.....ik ken de afstand maar al te goed van mijn eerdere werk en je mag echt een uurtje rekenen vanuit kijkduin (woon ik zelf), voordat je door den haag en voorbij wassenaar bent, ben je al half uur verder en dan mag je zeker nog 20 minuten.....er is dichter bij echt ook nodige aan stallen....Overigens weet ik dat kztwijk de enige is die overdag van gedoogbeleid gebruik mag maken. Als het slecht weer is mogen ze overdag strand ook op. Heb voor noordwijk niet van dergelijk gedoogbeleid gehoord....?
OKHannes schreef:Wat bedoel je met bellen ivm die tijden? Die kloppen hoor....rij mijn hele paardrijcarriere daar al op strand. Bij de wildhoef gaan er doordeweeks s avonds lessen naar het strand, weet alleen niet welke dagen dat nu zijn...heb mijn paard al aantal jaren daar niet meer staan. In het weekend zijn er geen avondlessen.
Van berestein weet ik het niet. maar die gaan wel regelmatig naar het strand...
Andere stallen liggen net wat verder weg voor een (gewone) rit naar het strand en die zullen naw minder die kant op gaan...wel gewone buitenritten. Van elsham weet ik het dus niet.....