trektocht mini camping de bult!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nienke_teun

trektocht mini camping de bult!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-11 19:17

ik wil van de zomer bij deze camping op trektocht gaan met vriendinnen.
wie heeft er ervaringen uit te wisselen????

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 19:19

Naar waar ga je precies??

DJB

Re: trektocht mini camping de bult!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 19:23

Ik ben daar 2 keer geweest, 1 keer voor een huifkartocht en een keer gewoon trektocht (met bagageservice en caravan). Leuke paarden, aardige mensen en goede service (en als er iets is bijv met de paarden kun je altijd bellen).
Camping zelf is niet heel bijzonder, is ook verder niks te doen.

kaetifeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 21:10

He wat leuk, ik heb daar gewoond toen ons huis gebouwd werd. Mijn paarden stonden er toen in de wei.
Ik vind het er hartstikke leuk, alles wat je nodig hebt en niet ver van Zuidlaren, waar je helemaal veel te doen hebt in de zomer.
De boerderij waar de eigenaar woonde is niet lang geleden trouwens compleet afgebrand, echt zo erg...

nienke_teun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 16:55

hoe duur is het dan als je op trektocht gaat met bagage servise enz.
moet je ook zelf je eten kopen want hij zij dat je de camping kosten zelf moets betalen!!

StuiterBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 17:03

Kijk eens op http://www.minicampingdebult.nl
Ik heb daar 6 jaar lang op de campin gestaan, super aardige mensen.
Hoe het nu is weet ik niet, de boerderij is afgebrand dus dat zal wel een flinke tegenvaller zijn geweest.
De camping is niets bijzonders. In zuidlaren heb je wel wat dingen, in Midlaren zelf (of het is zuidlaren) heb je wel de Beuk.
Discotheek waar toen ik daar nog stond altijd heen gingen.
De omgeving is wel super mooi, maar met trektochten etc heb ik geen ervaring.
Wel weet ik dat als je paarden van de camping meeneemt, ze leuk zijn.
Er is voor iedereen wel een paardje te vinden die bij je past.
Ik zou zo weer terig gaan :D
Laatst bijgewerkt door StuiterBall op 04-04-11 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 17:05

Ik ben er jaren geleden ook eens geweest.
Het zag er allemaal erg netjes uit en er liepen massa's pony's rond. De landjes waren toen niet zo geweldig, maar wie weet is dat nu verbeterd. Er kwamen ook regelmatig pony's zonder berijders weer thuis :+
Het was verder allemaal erg gezellig en aardige mensen. Ik wist niet dat de boerderij was afgebrand.
Wat zonde zeg!

StuiterBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 17:08

Cayenne schreef:
Ik ben er jaren geleden ook eens geweest.
Het zag er allemaal erg netjes uit en er liepen massa's pony's rond. De landjes waren toen niet zo geweldig, maar wie weet is dat nu verbeterd. Er kwamen ook regelmatig pony's zonder berijders weer thuis :+
Het was verder allemaal erg gezellig en aardige mensen. Ik wist niet dat de boerderij was afgebrand.
Wat zonde zeg!

Haha, je hebt wel gelijk dat er mensen die niet konden rijden met pony's weggestuurd werden waarvan ik dacht; oke?
Als je kunt rijden is het heel leuk.
Landjes zijn tegenwoordig niet meer met prikkeldraad als je dat bedoelt. Nu met stroom. Ook op de camping zelf is dat kleine landje er niet meer geloof ik.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 17:11

Ja, toendertijd waren er een heleboel kleine kale landjes met teveel pony's erop.
Daardoor had het land ook geen kans om gras te groeien. De omheining was idd ook niet al te best en lag hier en daar gewoon op de grond.
Maar dan heb ik het wel over een jaar of 6/7 geleden hoor. Wie weet is het nu wel veranderd.
Er stonden toen een heleboel fjorden en wat haflingers en een paar dartmoortjes.
Ik dacht dat ze nu ook minder pony's hadden?
De huifkarren en het materiaal waren wel allemaal van goede kwaliteit, maar af en toe werden er mensen met de huifkar of pony op pad gestuurd waarvan ik dacht "oh oh, als dat maar goed gaat := "

StuiterBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 17:20

Tsja, ik ben nu 17 en ben er vanaf mn 8e tot mijn 14e geweest denk ik.
In het begin was het nog wat minder indd. Tegenwoordig een netjes afwashok, (ik weet trouwens niet of dat afgebrand is?) Kantine met wifi en natuurlijk de skelters (:D) en tafelvoetbal etc.
Hij heeft nu meer land geloof ik? Nu ook opgedeeld. Maarja, beetje veel mest he.
Er zijn nu meer fjorden en hafs. Ook 2 norikers geloof ik. Dartmoors niet geloof ik hoor, wel wat van die ehm 'niet koudbloed achtige' rassen. Maar die zijn bijna allemaal weg.
T kost trouwens niets. Alles werd altijd goed geregeld, douche enzo gratis toen nog.
Eigenaar heeft iig t beste met z'n pony's voor.

nienke_teun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 17:56

hoe rijden ze daar? ik bedoel boomloos@bitloos dresuur, veelzijdig, western?????

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 19:54

Uh, toen ik er reed waren er gewoon een aantal pony's die mee naar buiten gingen, en die hadden normale optoming. Dus gewoon met bit en veelzijdigheidszadel.
Dat kan nu inmiddels wel veranderd zijn natuurlijk.

StuiterBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 21:22

Nog steeds bit en veelzijdigheidszadel.
Verwacht niet topkwaliteit.
Halsters altijd onder de hoofdstellen (tenzij je bekend bij de eigenaar bent).
Dr was er wel eentje die met een western liep, maar die is nu weg.

meisje1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:39

Ik heb er ook wel eens een paard gehuurd. Je hebt er fjorden en haflingers.
Het fijne daar is dat je lekker je eigen plan kunt trekken, aangezien je zonder begeleider op pad gaat.

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:36

hoi hoi,
ik werk daar in de zomer. het valt allemaal wel mee. de verhuur gaat gewoon door en op de camping kan je ook nog gewoon staan. het enige wat er is gebeurd is dat het huis weg is. maar het is net zo gezellig als eerst !
Laatst bijgewerkt door Amigo_stan op 07-05-11 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:37

StuiterBall schreef:
Tsja, ik ben nu 17 en ben er vanaf mn 8e tot mijn 14e geweest denk ik.
In het begin was het nog wat minder indd. Tegenwoordig een netjes afwashok, (ik weet trouwens niet of dat afgebrand is?) Kantine met wifi en natuurlijk de skelters (:D) en tafelvoetbal etc.
Hij heeft nu meer land geloof ik? Nu ook opgedeeld. Maarja, beetje veel mest he.
Er zijn nu meer fjorden en hafs. Ook 2 norikers geloof ik. Dartmoors niet geloof ik hoor, wel wat van die ehm 'niet koudbloed achtige' rassen. Maar die zijn bijna allemaal weg.
T kost trouwens niets. Alles werd altijd goed geregeld, douche enzo gratis toen nog.
Eigenaar heeft iig t beste met z'n pony's voor.

Er is nog maar 1 noriker de andere is weg gegaan als gezeldschaps paard ergens heen.

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:41

nienke_teun schreef:
ik wil van de zomer bij deze camping op trektocht gaan met vriendinnen.
wie heeft er ervaringen uit te wisselen????

Zelf heb ik geen trektochten gedaan. helpen met caravan verplaatsen ect. en veel leuke reactie's gehad van mensen die het leuk hadden!

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 12:03

Hee Lisette (Amigo_stan)! Ook hier op bokt :D Wat leuk.
Ik heb zelf ook geen ervaringen met de trektocht maar ben vorig jaar wel op de camping geweest en er zijn leuke paarden, het is een mooie omgeving, aardige mensen en gewoon een leuke sfeer. Wel een aanrader dus :j