Relive challenges #1

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pjer
Berichten: 1579
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 20:43

ja ik had vandaag 165 hoogtemeters? geen idee hoe. Gewoon plat in de polder en op de wagen dus ook niet met lichtrijden oid.

SjonnieZ

Berichten: 2334
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 21:00

Ik heb jou idd geaccepteerd en vreemd genoeg zag ik jouw uitnodigingen via mijn Samsung wel. Mijn iPhone gaf echter niks aan, dus het is wel gelukt. De eerste km zijn al bijgedragen incl hoogtemeters.

Cchanny

Berichten: 8847
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-24 12:59

SjonnieZ schreef:
Ik heb jou idd geaccepteerd en vreemd genoeg zag ik jouw uitnodigingen via mijn Samsung wel. Mijn iPhone gaf echter niks aan, dus het is wel gelukt. De eerste km zijn al bijgedragen incl hoogtemeters.

Top!

pjer schreef:
ja ik had vandaag 165 hoogtemeters? geen idee hoe. Gewoon plat in de polder en op de wagen dus ook niet met lichtrijden oid.


Haha lekker hoor!

SjonnieZ

Berichten: 2334
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 18:28

Hebben jullie ook al de melding gehad dat de hoogte meter challenge al behaald is?

Cchanny

Berichten: 8847
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-24 11:51

SjonnieZ schreef:
Hebben jullie ook al de melding gehad dat de hoogte meter challenge al behaald is?

Ja :)

SjonnieZ

Berichten: 2334
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 17:59

Cchanny schreef:
SjonnieZ schreef:
Hebben jullie ook al de melding gehad dat de hoogte meter challenge al behaald is?

Ja :)


Dat hebben we, nou ja onze paarden dan, dan snel gedaan _O-

Cchanny

Berichten: 8847
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-24 09:13

De 100 uur zit ook al over de helft :P haha

Bloodymary
Berichten: 4539
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 09:53

Stiekem ligt NL gewoon in de bergen.

SjonnieZ

Berichten: 2334
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 10:04

Nou.. heb net een weekendje heuvelland gedaan, dus ja.. das wel mijn beeld.

puppy1128

Berichten: 5011
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 19:11

Juist ja, krijg je een mail dat je 50% korting krijgt als je de abbo neemt.. Kan je niet met play-store saldo betalen. Alleen creditcard of PayPal. Via de app krijg ik de korting niet. Zal ze proberen te berichten, maar vrees ervoor. :')

Cchanny

Berichten: 8847
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-24 09:04

puppy1128 schreef:
Juist ja, krijg je een mail dat je 50% korting krijgt als je de abbo neemt.. Kan je niet met play-store saldo betalen. Alleen creditcard of PayPal. Via de app krijg ik de korting niet. Zal ze proberen te berichten, maar vrees ervoor. :')

Oh wat stom.. ik heb mijn abonnement wel met playstore saldo betaald :(

Tinka

Berichten: 3764
Geregistreerd: 20-12-01
Woonplaats: Lacaune

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 15:10

Ik had net mijn rit gedeeld op Facebook, krijg ik bericht dat het verwijderd is. Zou spam zijn, hebben jullie dat wel eens gehad?

Sabbientje

Berichten: 4703
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 20:44

Tinka schreef:
Ik had net mijn rit gedeeld op Facebook, krijg ik bericht dat het verwijderd is. Zou spam zijn, hebben jullie dat wel eens gehad?

Nee, dat gelukkig nog nooit. Wel een keer dat de muziek die ik ervij gedaan had niet mocht in Canada en daarom eraf was gehaald.
Ik heb niet eens iemand uit Canada in mijn vriendenlijst....

Tinka

Berichten: 3764
Geregistreerd: 20-12-01
Woonplaats: Lacaune

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 20:47

Ik heb het nooit eerder gehad, plaats altijd die video op Facebook.

Sabbientje

Berichten: 4703
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 20:52

Ik zag dat we alle 3 de uitdagingen van deze maand gehaald hebben *\o/* *\o/*


Wij hebben weer een lekkere rit vab 9,6km in de hoefjes zitten vandaag.
We hadden wel even een spannend moment toen Jan de duin niet afdurfde omdat er onderaan de duin 2 containers waren neergezet.
Bleek dat we beneden aan ene zijde we de containers hadden en aan de andere zijde zeilboten met uitstekende masten. (Met hooguit 2 -2,5m tussenruimte)
We durfden niet dezelfde route terug te nemen..... dus "illegaal" over het badstrand naar de andere oogang gereden. Theoretisch mag je vanaf 1 april niet op het badstrand van Rockanje tussen 8.00 en 18.00, maar om nou nog 5 uur te wachten tot we veilig naar huis konden, vonden een beetje overdreven.

SjonnieZ

Berichten: 2334
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 22:46

Dat lijkt mij ook niet zo handig nee…
Klinkt als een verder lekker rondje.
Wel gaaf een strandrit. Ik ben uitgenodigd om in september met m’n paard naar Renesse /burg haamstede te komen. Vriend van mij heeft daar een appartement en we stallen de paarden dan bij Grol.
Heb nog nooit een strandrit met m’n eigen paard gemaakt en vind dit best wel spannend..die zee is zo machtig en krachtig echt benieuwd hoe mijn paard daar op reageert.

Lisa_22
Berichten: 340
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 23:26

Oef dat is inderdaad spannend Sabbientje!

Een strandrit staat ook nog op mijn bucketlist om een keer te doen!

Rijdt iemand van jullie hier vaak in Kootwijk? Ik zit te kijken om die kant op te rijden zondag om een rit te maken, maar zie staan dat er vanwege het broedseizoen paden zijn afgesloten. Ik kom er met de applicatie van de Veluwe niet uit of we nog wel het kootwijkerzand op kunnen. Weet iemand van jullie hoe dit zit? Of snappen jullie de zones wel in combinatie met de ruiterpaden?

pjer
Berichten: 1579
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-24 00:55

Afbeelding
Volgens mij gaat het om het pad tussen knooppunt 16 en 44.
Toen ik half maart bij de cantharel was stond dat ook op hun kaart aangegeven.

Lisa_22
Berichten: 340
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-24 06:18

pjer schreef:
[ [url=m/FeEspv.png]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij gaat het om het pad tussen knooppunt 16 en 44.
Toen ik half maart bij de cantharel was stond dat ook op hun kaart aangegeven.


Ah ruiterenmennen had ik nog niet geprobeerd, dankjewel!

Cchanny

Berichten: 8847
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-24 08:25

Sabbientje schreef:
Ik zag dat we alle 3 de uitdagingen van deze maand gehaald hebben *\o/* *\o/*


Wij hebben weer een lekkere rit vab 9,6km in de hoefjes zitten vandaag.
We hadden wel even een spannend moment toen Jan de duin niet afdurfde omdat er onderaan de duin 2 containers waren neergezet.
Bleek dat we beneden aan ene zijde we de containers hadden en aan de andere zijde zeilboten met uitstekende masten. (Met hooguit 2 -2,5m tussenruimte)
We durfden niet dezelfde route terug te nemen..... dus "illegaal" over het badstrand naar de andere oogang gereden. Theoretisch mag je vanaf 1 april niet op het badstrand van Rockanje tussen 8.00 en 18.00, maar om nou nog 5 uur te wachten tot we veilig naar huis konden, vonden een beetje overdreven.

Ja we zijn weer goed bezig geweest! *\o/*

Goed dat jullie voor de veilige weg hebben gekozen!

@Sjonnie strandritten zijn geweldig <3 Ik dacht het ook enorm spannend te vinden met mijn paard aangezien hij bang is/was voor water.
Maar hij vond de zee helemaal niet zo eng als ik had gedacht. Hij was daarna wel compleet overprikkeld en wilde niet laden. Maar het strand zelf was echt fantastisch!

SjonnieZ

Berichten: 2334
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-24 15:32

Cchanny schreef:
Sabbientje schreef:
Ik zag dat we alle 3 de uitdagingen van deze maand gehaald hebben *\o/* *\o/*


Wij hebben weer een lekkere rit vab 9,6km in de hoefjes zitten vandaag.
We hadden wel even een spannend moment toen Jan de duin niet afdurfde omdat er onderaan de duin 2 containers waren neergezet.
Bleek dat we beneden aan ene zijde we de containers hadden en aan de andere zijde zeilboten met uitstekende masten. (Met hooguit 2 -2,5m tussenruimte)
We durfden niet dezelfde route terug te nemen..... dus "illegaal" over het badstrand naar de andere oogang gereden. Theoretisch mag je vanaf 1 april niet op het badstrand van Rockanje tussen 8.00 en 18.00, maar om nou nog 5 uur te wachten tot we veilig naar huis konden, vonden een beetje overdreven.

Ja we zijn weer goed bezig geweest! *\o/*

Goed dat jullie voor de veilige weg hebben gekozen!

@Sjonnie strandritten zijn geweldig <3 Ik dacht het ook enorm spannend te vinden met mijn paard aangezien hij bang is/was voor water.
Maar hij vond de zee helemaal niet zo eng als ik had gedacht. Hij was daarna wel compleet overprikkeld en wilde niet laden. Maar het strand zelf was echt fantastisch!



Ah dat geeft de burger moed! Iwan is best een koele kikker, dus als ik dit zo lees moet ik vooral m’n zenuwen onder controle houden ;) en dan komt het goed.

En ja we gaan lekker met de challenges. Het voordeel hiervan is dat we goed kunnen nadenken over de challenge voor de komende maand. :o?

Cchanny

Berichten: 8847
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-24 15:37

SjonnieZ schreef:
Cchanny schreef:
Ja we zijn weer goed bezig geweest! *\o/*

Goed dat jullie voor de veilige weg hebben gekozen!

@Sjonnie strandritten zijn geweldig <3 Ik dacht het ook enorm spannend te vinden met mijn paard aangezien hij bang is/was voor water.
Maar hij vond de zee helemaal niet zo eng als ik had gedacht. Hij was daarna wel compleet overprikkeld en wilde niet laden. Maar het strand zelf was echt fantastisch!



Ah dat geeft de burger moed! Iwan is best een koele kikker, dus als ik dit zo lees moet ik vooral m’n zenuwen onder controle houden ;) en dan komt het goed.

En ja we gaan lekker met de challenges. Het voordeel hiervan is dat we goed kunnen nadenken over de challenge voor de komende maand. :o?

Mijn zenuwen verdwenen acuut toen ik het strand opstapte en voelde dat Veter geen spanning opbouwde. :)

Het komt goed. en anders blijven ademen en genieten!

Strak plan. Ik zal er ook over nadenken.