Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chantalla schreef:Aangezien er hier meer mensen rijden met de koppeling Garmin connect en Relive hoop ik dat iemand mij kan helpen.
Sinds twee dagen importeert Relive de ritten opgenomen met Garmin niet meer. Erg zonde natuurlijk van de kilometers. Opnieuw koppelen maakt geen verschil. Iemand dit al eens gehad en de oplossing gevonden?
Dayanara schreef:Chantalla schreef:Aangezien er hier meer mensen rijden met de koppeling Garmin connect en Relive hoop ik dat iemand mij kan helpen.
Sinds twee dagen importeert Relive de ritten opgenomen met Garmin niet meer. Erg zonde natuurlijk van de kilometers. Opnieuw koppelen maakt geen verschil. Iemand dit al eens gehad en de oplossing gevonden?
Ik heb dit nu ook, ook met Strava. Moet alles handmatig koppelen. Heel irritant.
Zijn er trouwens nog uitdagingen voor mei?
Gypsy schreef:Ik meld me ook weer, ik had het even helemaal af laten weten. Paardlief stond weer kreupel vd artrose, ik heb t destijds niet eens gemeld hier. Ik zat er zo over in omdat ik niet geloofde dat ze ook deze keer weer beter zou worden. Maar inmiddels doen we toch weer ritjes van 3.5 km dus dat is iets! We hangen ergens onderaan het scorebord en ik verwacht daar te blijven maar dat geeft niet, we kunnen iig weer iets.
Bloodymary schreef:En, is iedereen nog lekker bezig hier? Ik zit op 812 km nu.
Chantalla schreef:Dayanara, vervelend dat jij het ook hebt. Ik kwam er na een weekend wandelen achter dat wandelrondjes wel automatisch naar Relive gaan. Die importeert ie zelfs terwijl ik zeg dat het niet moet… dus waar het probleem zit…
Wij zitten met 596km bijna op de 600. Doel was gemiddeld 100km per maand, maar dat gaan we dus met gemak halen![]()
Vandaag weer eens 20km gereden. Heerlijk rondje![]()
[ [url=m/oeLvXi.jpg]Afbeelding[/url] ]