Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bliksem

Berichten: 2734
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 19:30

Zag inderdaad dat je niet geklasseerd bent, wat was er dan?

Sherivey
Berichten: 8631
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 19:35

Bliksem schreef:
Zag inderdaad dat je niet geklasseerd bent, wat was er dan?

Heb een C gekregen op locomotie -O-

Gelukkig niks ergs, ik zag er gisteren niet echt iets aan, DA wel helaasch. En vandaag moest ik behoorlijk rennen om hem bij te houden toen ik wilde kijken of ie niet gevoelig liep.

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 19:42

Jammer Dilan.

Ik heb gisteren een rondje bos gedaan, maar omdat ik mijn regenjas vergeten was (lag in m'n auto op stal :+ ) en dit mijn uitzicht op een gegeven moment was:
Afbeelding
Ben ik maar niet nog verder van huis gegaan, maar geplande rondje wat ingekort.
Uiteindelijk mag de regen die eruit viel geen naam hebben, maar dat weet je ook niet van te voren.
Vanmiddag rondje dressuur in de bak gereden, ook goed om af en toe bij te houden.

Bliksem

Berichten: 2734
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 19:42

Dat is altijd jammer, zeker als je er zelf niks aan ziet. Gelukkig niks ergs verder!

Sherivey
Berichten: 8631
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 19:48

Bliksem schreef:
Dat is altijd jammer, zeker als je er zelf niks aan ziet. Gelukkig niks ergs verder!

Daar ben ik idd heel blij om. :)

Dit zou eigenlijk mijn laatste wedstrijd zijn dit jaar. Maar ergens in mijn achterhoofd zit er toch een gedachte aan Epe :')

Marije, hmm die lucht zag er wel dreigend uit ook := ik zou mn rondje ook ingekort hebben

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 20:01

Hier net een rondje van 12 km i.p.v. gisteren, toen heb ik 12 km gedanst :+

Bliksem

Berichten: 2734
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 20:07

Marije, rondje bos = rondje heide bij jullie? :D Hele mooie foto wel!!
Dilan, bedoel je de futurity cup? Snap ik wel hoor, het is ook heel leuk het volgende seizoen duurt anders nog zo lang haha.

Robijntjah 12 km dansen, hoe track je dat? :')

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 20:10

Hahaha stappenteller :+
Viel me nog mee dit keer, heb de 22 wel eens gehaald :=

Sherivey
Berichten: 8631
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 20:16

Bliksem schreef:
Marije, rondje bos = rondje heide bij jullie? :D Hele mooie foto wel!!
Dilan, bedoel je de futurity cup? Snap ik wel hoor, het is ook heel leuk het volgende seizoen duurt anders nog zo lang haha.

Robijntjah 12 km dansen, hoe track je dat? :')

Is dat de futuritycup op 2 november? Want daar kan ik met Titane niet aan mee doen

Bliksem

Berichten: 2734
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 20:31

Heb de endurance kalender er even bijgepakt, want ik dacht dat jij de futurity cup bedoelde met Epe, maar is inderdaad wat anders. In november zelfs nog een wedstrijd!! Normaal is endurance by the sea de laatste. Hmm misschien vind ik die ook nog wel leuk :D

De futurity cup is vooralsnog voor paarden tot (en met?) 8 jaar, maar de organisatie probeert hem ook nog open te stellen als "gewone wedstrijd", dus voor oudere paarden. Die is op 5 en 6 oktober in Ermelo.

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 20:32

Bliksem schreef:
Marije, rondje bos = rondje heide bij jullie? :D Hele mooie foto wel!!
Dilan, bedoel je de futurity cup? Snap ik wel hoor, het is ook heel leuk het volgende seizoen duurt anders nog zo lang haha.

Robijntjah 12 km dansen, hoe track je dat? :')

Ik noem 't altijd rondje bos, ongeacht welke kant ik op ga.
Ik begin ook altijd wel in het bos en ik eindig er, maar kan dat ik 1, 2, 3 of 4 heidevelden aan doe in de tussentijd.

Kan kiezen hier.

Sherivey
Berichten: 8631
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 20:35

Bliksem schreef:
Heb de endurance kalender er even bijgepakt, want ik dacht dat jij de futurity cup bedoelde met Epe, maar is inderdaad wat anders. In november zelfs nog een wedstrijd!! Normaal is endurance by the sea de laatste. Hmm misschien vind ik die ook nog wel leuk :D

De futurity cup is vooralsnog voor paarden tot (en met?) 8 jaar, maar de organisatie probeert hem ook nog open te stellen als "gewone wedstrijd", dus voor oudere paarden. Die is op 5 en 6 oktober in Ermelo.

Had ook ff gekeken idd. Als ik nog ga rijden, zal het in November worden :)

Verhuis eind september naar een andere stal, dus begin oktober is dan wel veel gedoe in korte tijd voor Titane. Hij is best koel, maar denk dat verhuizen toch wel wat stress geeft.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 20:36

Allemaal leuke rondjes weer!

Ik had weer een mooie. Rondje van 18 km gemaakt met wat clubgenoten en getrackt met mijn garmin. Bluetooth aan... en daar bleef het bij. Activiteit wou maar niet overzetten. Paar uur later thuis, wil douchen en ineens bedenk ik me... Heb ik het überhaupt opgeslagen? Kak, denk het niet.
Hele hoop gepruts maar Godzijdank alles kunnen terugvinden op mijn uurwerk, alsnog opgeslagen en intussen dus ook toegevoegd in endomundo :D

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 03:19

Hier van de week weer een raadselachtig verschijnsel. De buurvrouw en ik ging samen rijden. Allebei endomondo aan en aan het eind van de rit had de buurvrouw anderhalve kilometer meer gereden dan ik :') zelfde rondje hoe dan

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 05:53

Oh dat is hier heel normaal.
Als we met z'n vieren gaan rijden hebben we 4 verschillende afstanden.
Ligt aan de GPS sensor in je telefoon.
Mijn telefoon is ook standaard optimistischer met de km dan wanneer ik m'n Garmin horloge gebruik.

Sherivey
Berichten: 8631
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 06:55

Marije_jiplover schreef:
Oh dat is hier heel normaal.
Als we met z'n vieren gaan rijden hebben we 4 verschillende afstanden.
Ligt aan de GPS sensor in je telefoon.
Mijn telefoon is ook standaard optimistischer met de km dan wanneer ik m'n Garmin horloge gebruik.

Verschilt bij mij ook per horloge en endomondo.

Al heb ik het idee dat mijn horloge in het bos niet heel betrouwbaar is. Kan op het zelfde rondje per dag een andere afstand aangeven :')

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 07:25

Ik ben van plan om morgenochtend een klein rondje te doen, als ik eraan denk kan ik horloge en endomundo eens naast elkaar aanzetten en vergelijken. Maar denk wel dat mijn garmin redelijk accuraat is.

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 08:51

Mijn garmin is accurater dan mijn telefoon met endomondo.
Garmin is redelijk constant in de gereden afstand over hetzelfde rondje, telefoon veel minder.

Telefoon is alleen iets optimistischer, dus pech voor mij, op die manier laat ik wel kilometers liggen door mijn Garmin doorgaans te gebruiken.

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 11:18

Mijn telefoon zit altijd lager dan die van de buurvrouw dus mijne is streng in ieder geval

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 00:04

Wat ik ook altijd zo leuk vind is dat je te paard dingen ziet die je normaal nooit zou zien. Ten opzichte van een wandelaar of fietser zit je hoger en je kijkt dus prachtig alle tuintjes in enzo. En ik merk dat ik te paard, wanneer ik een weg rij waar ik al 100x met de auto langs ben gereden, dingen zie die ik nog nooit had gezien. Heb ook al superveel lekkere streekproducten gescoord zoals bijvoorbeeld honing rechtstreeks bij iemand die bijen houdt, en gerookte vis van een visser die zijn vis zelf rookt.
Nou had ik vandaag besloten dat ik courgettesoep wilde maken, en omdat ik te paard al zo de omgeving verkend heb dat ik precies weet wat ik waar kan kopen, ben ik maar met zadeltassen vertrokken om de ingrediënten te kopen. Vind dat dus zo leuk he! Kost geen drol, zit 100x meer smaak aan dan de rotzooi uit de supermarkt en het is gekweekt zonder gif. Heerlijk! Soep is super lekker geworden trouwens :j
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 07:25

Ik heb zo gisteravond een ree gespot in een veldje :D waren langs de weg aan het uitstappen, aardig wat verkeer en ik kijk naar rechts, over de velden heen. En dan ineens "hey... daar staat wat".
Zo bijzonder om te zien, en intussen dat verkeer maar langs je heen razen. Ze stond zeker 100m diep het veld in, maar te paard ging ik langzaam genoeg om het te kunnen opmerken.

Dat soort momentjes zijn inderdaad onbetaalbaar.

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 07:39

Ik had een heel rondje wildspotten gisteren, net voor zonsondergang nog even een rondje kunnen rijden.
En rond die tijd kom je dus echt wel veel wild tegen.
In totaal zo'n 25-30 zwijntjes, 4 reeën, een edelhert en iets van 15 semi-wilde ijslanders.
En nog een uil zien vliegen toen we terug op stal waren.
Had de hele dag in de vergaderzaal doorgebracht, dit was de perfecte manier om te ontspannen!

Dorine, wat leuk zo!
Ik rijd niet langs de weg, nou ja, 500 m, daarna rijd ik het bos in en kom dat allemaal niet tegen.

Sherivey
Berichten: 8631
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 09:19

Dorine, wat leuk zo zeg! En het ziet er heerlijk uit ook. :D

Wij hebben gisteren een staprondje gedaan. Wilde rustig aan doen ivm de wedstrijd van afgelopen weeken. Titane was het hier zó niet mee eens :')
Stapte behoorlijk door en als ik even niet oplette, zaten we in draf. En ineens overal schrikken van kabouters :+

Afbeelding

marsyl

Berichten: 1641
Geregistreerd: 02-05-09
Woonplaats: Limburg

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 10:01

Wow wat super leuk Dorine zo je soep ingrediënten bij elkaar halen :D

Wat leuk dat jullie zoveel wild zien allemaal! Lijkt me echt cool, ben nog nooit een zwijn tegen gekomen met rijden..

Goed teken toch Dilan! Heeft ie niet veel geleden van de wedstrijd :D

Ik zit me te verheugen op mijn (waarschijnlijk) laatste endurance van het seizoen as zaterdag in Zeddam :D

Sherivey
Berichten: 8631
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 10:04

marsyl schreef:
Wow wat super leuk Dorine zo je soep ingrediënten bij elkaar halen :D

Wat leuk dat jullie zoveel wild zien allemaal! Lijkt me echt cool, ben nog nooit een zwijn tegen gekomen met rijden..

Goed teken toch Dilan! Heeft ie niet veel geleden van de wedstrijd :D

Ik zit me te verheugen op mijn (waarschijnlijk) laatste endurance van het seizoen as zaterdag in Zeddam :D

Misschien zie ik je nog voorbij komen zaterdag :D Ben daar om te groomen voor een klasse 3 wedstrijd.

Mijn laatste wedstrijd zal in Epe zijn, 2 november. Ben benieuwd wanneer de inschrijving open gaat.