Gezocht:stacaravan (koop) Zuid Limburg met paardenstalling

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tinkermiep

Berichten: 268
Geregistreerd: 17-02-09
Woonplaats: Netterden

Gezocht:stacaravan (koop) Zuid Limburg met paardenstalling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-19 09:55

We zijn opzoek naar een stacaravan + plek om te kopen op een mooi plekje in zuid limburg. Het zou natuurlijk wel mooi zijn als ik ook het paard mee kan nemen. Hoe kleinschaliger de camping, liefst bij een boer, hoe beter. Gewoon lekker in het groen en rustig!! En natuurlijk ook goede uitrijmogelijkheden!

Omdat we veel werken zitten echte vakanties er niet in, maar weekendjes weg wel.

Wie heeft de gouden tip.?

KimD

Berichten: 20446
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Gezocht:stacaravan (koop) Zuid Limburg met paardenstalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:47

Ik ken echt heel veel campings in het zuiden, maar niet één waar je met paard terecht kunt. Wel veel stallingen in de omgeving waar je je paard kunt stallen voor het weekend of je vakanties, maar niet zoals jij het beschrijft.

Er zijn trouwens speciale makelaars voor stacaravans en dergelijke!

Equisync

Berichten: 5286
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Gezocht:stacaravan (koop) Zuid Limburg met paardenstalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:13

Je zou het eens kunnen proberen op Walem(gem. Valkenburg), daar zit een soort "kamperen bij de boer" met paardenstalling. Of je daar ook een caravan mee kan nemen weet ik niet.
Wat ook een optie is is in Schin op Geul, daar hebben ze het vakantiepark helemaal opgeknapt(is van Top parken nu) en er ligt ook een stalling(Engwegerhof) waar je vast voor het weekend een weilandje of stal kan huren. Op deze stalling heb ik zelf gestaan maar dit is wel al enkele jaren geleden, dus weet niet precies wat en hoe ze het nu doen!