Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

corinepgek schreef:Ik ben van plan wat meer productieve kilometers te gaan maken dan enkel in de bak rijden. Dit vinden wij beiden een stuk leuker. Nou ben ik alleen een beetje aan het kijken voor routes maar nou kom ik bijvoorbeeld de veerboot van Schoonhoven tegen. Mijn paard is super cool in het hoofd en loopt ook gewoon bij de Gamma naar binnen enzo als ik ernaast loop maar nou vroeg ik me af of er mensen zijn die met hun paard of pony ook wel eens veerbootjes pakken. Zo'n ding maakt natuurlijk aardig herrie en schommelt wat. Maar bijvoorbeeld in een paardentrailer schommelen ze nog veel meer en is dat ook best veel herrie.
Uiteraard zou ik eerst uitzoeken of de mensen van de veerboot dit uberhaupt toestaan en ik ga geen onnodig risico nemen met mijn paard. Maargoed mijn vraag dus, heeft iemand hier ervaringen mee? Bij schoonhoven is het wel een hele grote veerboot, 4 auto's naast elkaar en apparte fietsstrook aan beiden kanten en zeker een stuk of 6 achter elkaar groot.
Ik denk zelf dat mijn paard een beetje vreemd kijkt met het erop lopen maar wel braaf zal blijven staan. Wat denken jullie?
Binckydenice schreef:Of ik het nu zou doen? Nee dat denk ik niet nee... Mijn verantwoordelijkheidsgevoel is gegroeid denk ik...