Ik, die nooit wat wint, won een weekend voor 2 personen bij Het Ruiterhuys! Hoe gaaf!
Maar de uitslag kwam toen ik mijn huidige pony Raya net 2 maanden had, nog geen zadel voor haar, nog niet op gereden, dus mocht ik het bezoek uitstellen.
Helaas verloor ik een paar maanden later mijn baan waardoor er geen geld meer was voor een zadel en in die situatie zit ik momenteel nog steeds. Raya heeft een lastige rug/singelplek voor zadels dus er is maar weinig wat haar past en wat haar past is duur.
Maar afgelopen december besloot ik dat het genoeg was geweest, ik ga haar rijden, al moet ik er zonder zadel op (ik ben absoluut geen held en heb al jaren niet meer gereden dus dat was een gewaagde uitspraak
)Ik heb nu waarschijnlijk een leenzadel wat redelijk ligt dus dit jaar gaan we rijden, hoe dan ook. En om die beslissing kracht bij te zetten heb ik gelijk maar contact opgenomen met het Ruiterhuys.
Ik had er alle begrip voor gehad als mijn prijs 'verjaard' was geweest maar nee hoor, ik kreeg direct enthousiast antwoord dat ik nog steeds welkom ben en dat ik maar moest bellen om een weekend vast te leggen. Dat heb ik vandaag gedaan. Niet meer uitstellen en afwachten om te zien of het gaat lukken, gewoon boeken en gaan. Mooi iets om naar toe te werken met m'n dikkie.

Het weekend van 19 september gaat het gebeuren, dan ga ik voor het eerst van m'n leven een strandrit maken en heerlijk een weekendje uitwaaien samen met m'n meissie.
Uiteraard zal ik tegen die tijd verslag doen van dat weekend.