Ik heb een vraagje, wat is ongeveer de richtprijs van een recreatie IJslander?
Een ingereden paard, zonder bekende afstamming?
Alvast bedankt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Liezel1 schreef:Daar gaat het mij ook om!ik heb het dan wel over een echte recreatie ijslander he, met weinig wedstrijdpotentie.... met paspoort, waar niets bijzonders in de lijnen zit. Die zijn voor die prijs wel te vinden....
Liezel1 schreef:cat. A: tot € 2.000,00
cat. B: € 2.000,00 tot € 3.000,00
cat. C: € 3.000,00 tot € 4.500,00
cat. D: € 4.500,00 tot € 6.000,00
cat. E: Boven € 6.000,00
siskeh schreef:wat kost een ijslander? veel!
ik ben wel op zoek geweest, maar als je een ijslander onder de 2500 euro hebt is er vaak iets mis mee, en daar boven ook nog wel denk ik!
Citaat:zadelmak kost je misschen €500 extra, maar ze zijn wel veel goedkoper.... uiteindelijk ben je dus goedkoper uit als je er zelf wat tijd en geld in steekt.
Citaat:zadelmak kost je misschen €500 extra, maar ze zijn wel veel goedkoper
Voor een leuk ingereden ijslander zul je idd rond de 4000 euro moeten denken. Glossi schreef:Citaat:zadelmak kost je misschen €500 extra, maar ze zijn wel veel goedkoper
Dat gaat je dan nog wel tegenvallen. Als je je paard naar een goeie trainer brengt ben je ongeveer 4 a 500 euro per maand kwijt. Als je je paard een maandje weg brengt zal hij nog niet helemaal beleert zijn. En dan komt het gangenwerk er ook nog bijVoor een leuk ingereden ijslander zul je idd rond de 4000 euro moeten denken.
Citaat:Tot 4x toe ijslanders gekocht voor krap 2500 euro, die nog zadelmak gemaakt moesten worden en het zijn alle 4 droomrecreatiepaarden geworden waarvan er 3 nog leuk meededen in de Sport C klasse.
)