Telgang les?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JustFenna

Telgang les?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 12:11

Heei allemaal,
Aangezien ik het niet haalde met school, kon ik niet meer naar mijn stal waar ik werkte en ook paarden reed. Ik wil nu als ik mijn toets haal, weer eens een lesje doen. Ik wil nog steeds een keer in de telgang rijden. Ik kan gewoon al tölten en alle andere gangen. Heb ook ervaring met buitenrijden en kan zelfstandig rijden.
Het liefste omgeving leiden, maar aangezien er niet zo veel is, is wat verder ook goed.
Groetjes!

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 10:28

Lessen bij Noortje de Laat of les van Cees Fokker?

JustFenna

Re: Telgang les?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-14 11:28

Noortje de Laat heb ik inderdaad al gekeken. Cees Fokker ken ik verder niet. Is ook wel te ver weg voor mij. Bedankt voor de informatie!

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:20

JustFenna schreef:
Noortje de Laat heb ik inderdaad al gekeken. Cees Fokker ken ik verder niet. Is ook wel te ver weg voor mij. Bedankt voor de informatie!

Noortje de Laat geeft erg leuk les!! En als ik het niet verkeerd heb wordt haar oude topper Máni gebruikt voor lessen, en dat is echt een telgangkanon!!

En als je een vijfganger tot je beschikking hebt kan je altijd nog naar de meester der Telgang hemzelf, Siggi Mar.

JustFenna

Re: Telgang les?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 21:31

Helaas heb ik zelf geen IJslander of ander gangenpaard. Voorlopig kan ik even niets, dus mag ik wegzwijmelen bij mooie paardjes. Zodra ik weer kan rijden zal ik verder zoeken. Bedankt voor de tips!