Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

linnke schreef:Ik zal eens zoeken naar de stal in grave. In Zeeland kennen we, maar vinden de manier van lessen daar niet zo prettig.
Thorwalds problemen zijn in grote lijnen:
Constant protesteren/vechten.
Rennen, steigeren, ineens omdraaien. Pas geleden is hij met ruiter op z'n rug door de bakrand gegaan.
Daar naast is hij ook erg moeilijk op de trailer. Hij springt over de voorste balk en gaat er dan dus via het kleine deurtje uit.
Longeren gaat wel goed, maar hem meenemen langs de weg blijft spannend omdat je nooit weet hoe de wind zal waaien. Bang is hij niet.
Op de grond, als hij niks hoeft te doen is hij geweldig lief. Maar als je echt met hem aan het werk wil gaat het mis.
Ik heb eea opgelost met de hulp van een fantastische instructrice. Iemand die geen verstand heeft van gangenpaarden. Dat hoeft ook niet, dit is geen gangenprobleem. Overigens rijd ik beter, en tölt hij veel beter, sinds ik les heb van deze driegangerlesgever maar dat terzijde. Dat is namelijk het resultaat van het oplossen van de niet-gangengerelateerde kwesties.