rocky mountains horse

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iejor

rocky mountains horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 15:53

Weet iemand een rocky mountains horse te koop staan?

Ben je een voorstander om een rocky mountain horse te kopen, of toch maar niet? en waarom?

Groetjes

Set_Elkol

Re: rocky mountains horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 17:21

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 17:47

Ik ben vorige maand bij leonie op reestdal geweest en was erg onder de indruk van haar mountain horses. Of ik ze zou aanraden hangt van je doel en je voorkeur af. Edward gal zal er niet heel gelukkig vanworden gok ik want ik zie ze nog geen dressuur kampioenschap winnen maar als je een zeer prettig gangenpaard zoekt met een koel karakter dan zeker wel. Houd alleen rekening met het feit dat ze vrij zeldzaam zijn en dus behoorlijk prijzig.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 17:48

pb Tinka hier even op bokt, die heeft er geloof ik eentje te koop

Verder heb ik besloten om Apollo ook maar te koop te zetten. Ik kan alleen niet zoveel paarden houden en hij is me ook te groot.
Dus als jullie nog iemand weten voor een superleuke ruin, dan is dit de advertentie: http://www.bokt.nl/markt/ad/55968/bijna ... -onbeleerd

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 12:11

Ik heb er meerdere te koop.

Silfurfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 21:15

En daarnaast ook een ander Rocky mountain horse fokker in Nederland.
Flat Hill Rockies, Petra van den Berg http://www.flathillrockies.com/
Ook zij heeft, net als Jodi er een hoop staan, van verschillende leeftijden.

Iejor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 15:17

Ooh bedankt allemaal ! Het is niet voor mij , maar voor een vriendin van me. Ik geef haaf dit allemaal door & dan zul je normaal wel iets van haar horen ! :)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 12:28

Beetje late reactie, maar misschien heb je er nog wat aan.
http://www.lacense.be hebben ze ook Rockys te koop in alle kleuren en leeftijden. Ik heb hier gewerkt en kan zeggen dat het geweldige dieren zijn die ook een goede opvoeding krijgen. Ze worden daar zelf gefokt met eigen goed gekeurde Rocky Mountain Horse hengsten, maar ook komen er wel eens hengsten uit het buitenland en er worden Rocky's uit Amerika geïmporteerd. Ze spreken goed Nederlands en je zult even contact op moeten nemen, telefoon of mail, om te horen wat er nu te koop staat. Ik raad het je iniedergeval zeker aan. Je kan de Rocky waar je een oogje op hebt daar ook leren kennen door een weekend mee te gaan met de trails die zij organiseren op de Rocky Mountain Horses (maar ook op 3 gangen paarden). :-)

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 22:57

Ik heb er nu één in Drenthe staan die te koop is(zie ondertitel voor advertentie) :)

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:23

En ik heb een halve, bijna een jaar oud, merrietje, staat in Amsterdam.

xGwennn_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:55

Ik rij er één in de M klasse we kochten hem toen was hij nog hengst en niet beleerd. Geloof dat hij 16,500 was. Maar is nu een ruin en loopt dus M.