Tennesse Walkers

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sliertje

Tennesse Walkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 17:22

Hallo allemaal!

Een goede kennis van mij in Canada heeft interesse om zijn paarden in Europa te verkopen. Nu is mijn vraag voor jullie, omdat ik nog niet zo bekend ben in "gangenpaard Nederland" weten jullie of hier interesse voor is en of er al veel mensen zijn die Tennessee's in NL te koop aanbieden.
Wat is de gemiddelde vraagprijs van een TW en wat kennen deze paarden qua africhting?

Graag jullie reacties hierop :)

Alvast bedankt!

Groetjes Marijke.

joyfordogs

Re: Tennesse Walkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:41

ehm, bedoel je of er veel " handel" voor is?
als je geld wil verdienen, lijkt het mij niet handig om gangenpaarden te gaan verkopen.
om als hobby, gangenpaarden t hebben, is zeker aan te raden.
TWH's, zijn erg leuke paardjes, er zijn er zon 70 van in nederland.

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 12:03

:) niet om veel geld mee te verdienen hoor, maar misschien zijn er mensen die het leuk vinden om een goed gefokte en getrainde TW te hebben vanuit Canada. Vandaar mijn vraag..

Zijn er echt maar zo weinig in Nederland? Jeetje..

TW's zijn echt heel leuk, heb ze zelf bij die mensen daar gereden en echt hele fijne beestjes, mensgericht en leergierig.
Als je dus wat weet van iemand die interesse heeft, hoor ik het graag!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 12:36

Ik denk dat er wel interesse is mn voor de grote maat paarden met de flitsende kleurtjes maar zoals zo vaak aardig afhankelijk van de prijs. En de postzegel is niet goedkoop vanuit canada. Een rondje googlen zal je vast aardig wat info opleveren betreffende het huidige aanbod en prijzen in NL.

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:13

En in België vind je ook twh's ;)

Pleasuregaits

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:31

Met een ras wat vrij zeldzaam is kijkt men niet naar het aanbod in 1 land maar ook in de omringende landen. Het is nog altijd makkelijker om vanuit Nederland naar Duitsland of Belgie te rijden om een paard te ontmoeten dan naar Canada of Amerika te vliegen. Een paard kopen van een foto is wat (gelukkig) maar weinig mensen doen, zeker als er zoveel geld mee gemoeid is.

Momenteel is er een aanbod in Europa van onbeleerd tot zeer ervaren. Zie ook het aanbod op de Europese TWH website: www.etwha.de

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:38

Ohhh daar staan echt beeldschone paarden op !!!!

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 13:02

Dat klopt natuurlijk, maar via goed video materiaal kun je natuurlijk wel een beeld krijgen. Maar het fijnste is natuurlijk om het paard in real-live te zien :) Zal eens kijken wat ik kan doen. Als ze willen investeren in verkoop zullen ze misschien op voorbaat al een paard naar NL halen en vanaf hier verkopen.

Pleasuregaits

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 13:11

Citaat:
Ohhh daar staan echt beeldschone paarden op !!!!

Jep! van 'gewoon' bruin, vrolijk bont of sabino tot apart champagne en ook in alle formaten en leeftijden. Hou ook zeker onze website in de gaten, binnenkort bieden we weer diverse paarden aan van alle leeftijden.