Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
).
Omdat ik natuurlijk wel afwist van het bestaan van de IJslander als ras wilde ik, vooral gezien het formaat, dat wel eens proberen. Had ik dat nou maar nooit gedaan... nadat ik met Tvistur van stal Edda op Vlieland op pad was geweest bleef het kriebelen, ik had een hele lieve verzorghaf maar een paar jaar later ben ik toch op IJslanders gaan rijden bij iemand die mij daar erg goed bij begeleidt. Ook heb ik wat bijrijdijsjes gehad. Dat is nu 3,5 jaar geleden en sinds maart 2009 heb ik mijn eigen ijs.

(Andere IJs tölte geweldig, maar viel door mijn gebrek aan ervaring vaak in draf, wat dus problemen gaf voor mij)
Vind ze echt superleuk! iilovemc schreef:Ooit wilde ik een ijslander kopen, wat uiteindelijk niet door is gegaan, maar toen ik twee jaar geleden naar Drenthe ben verhuisd kreeg ik hier een vriendin met drie ijslanders! En nu rijd ik Kjani zovaak als ik wil bijVind ze echt superleuk!
Kuggur schreef:iilovemc schreef:Ooit wilde ik een ijslander kopen, wat uiteindelijk niet door is gegaan, maar toen ik twee jaar geleden naar Drenthe ben verhuisd kreeg ik hier een vriendin met drie ijslanders! En nu rijd ik Kjani zovaak als ik wil bijVind ze echt superleuk!
Ehm, weet je wat het ijslandse woord "kjáni" betekent...?
Sowieso had ik niks met grote paarden, dus ze zijn ideaal .. ben zelf ook niet heel groot en dat hele dressuur gebeuren interesseert me ook niet. Hobbel liever lekker buiten door het bos rond en af en toe een sprongetje maken.
)