Frustratie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Merell123

Frustratie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 00:17

Ik heb sinds november mijn eerste Ijslander:) en ben op het moment een beetje gefrustreerd. Ik had foto's geplaatst op een site en krijg toch wel de raarste reacties naar mijn hoofd geslingerd. ten 1e zijn de foto's zonder zadel.. Ze hebben allemaal ongegronde kritiek daarop want dat is zóooo slecht voor de rug! (rij misschien hoogstens 1/2 keer per jaar zonder zadel?) Heb zowiezo alleen gestapt. En dan het volgende waar ik me dan écht heel boos om maak is dat ik me moet schamen want ik ben ZOOOOVEEL te groot voor mijn pony... Dus moest even dit naar 'lotgenoten' schrijven, want jaa! We zijn allemaal veel te groot voor onze pony's...

Krijgen jullie ook wel eens dit soort gezeur (dan heb ik het vooral over de lengte)?

Mijn frustraties zijn weer eventjes weg(A)

Viteske

Re: Frustratie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 00:57

Haha wat een onzin!
heb je een link van die site? ben wel benieuwd!!

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 01:27

Ik heb het topic laten verwijderen omdat ik erboven wil staan maar kan wel even een stukje kopiëren plakken:);

(had voordat ze dit reageerde iets gezegd van of ze wel wist dat het een Ijslander was, en of de hele Ijslanderwereld dan gek was ofzo? Dat er zelfs mannen van 1.90 op Ijslanders rijden..)
Laurie_gigolo
Wedstrijd Ruiter

1.310 posts
Geplaatst: gisteren, 22:31:32 Quoten

En het maakt het dus beter om te kijken heo slecht andere mensen voor hun paard zijn? Ik hoef me niet te schamen dat ik steel omdat mijn buurman een moordenaar is? Wat een droogreden is dat.

Je voeten komen tot op zijn knieën, ik zou me schamen als ik jou was;). Zonder zadel is slecht, of het nou 1 uur is of 5 minuten op een jaar het is bewezen.

En Welsche dat is inderdaad het probleem van de TS die wetende dat het slecht is nog steeds voor haar eigen plezier haar pony pijn doet. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet mag zeggen, zolang er zonder zadel gereden wordt zal ik er wat van zeggen, wil je geen gezeik dan plaats je je topic toch lekker niet?

------------------------------------------------------------------------------------------------------
CheyAut
Stagiaire

86 posts
Geplaatst: gisteren, 22:50:44 Quoten
Zonde, eigen plezier gaat voor. Zeer zonde.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Zulke berichtjes allemaal en dan vooral van die 2, van die ongegronde, zinloze berichten waarvan je je afvraagt wat je ermee moet.. Heb ook besloten niks meer op die site te plaatsen, het enige wat reageert zijn bedwetertjes die alles véeel beter weten, maar als je ze vraagt waarom en of ze hun mening kunnen onderbouwen? dan houdt het ineens op.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 01:37

Nou, dik overdreven dus want echt af en toe eens op je paard zitten zonder zadel kan geen kwaad hoor. Als je iedere dag dat doet kan je eventueel wat anders zeggen maar mits je niet 100 kilo weegt heeft je paard er volgens mij geen last van !

Nou en die meisjes rijden waarscheinelijk met bit ? Vraag me af hoe zij het zou vinden als je eens de hele werking van bit begint uit te leggen met als besluit dat bijna niemand het eigelijk mag gebruiken omdat ze er niet mee kunnen werken ( slecht gebruik, harde hand, trekken in de mond door een slecht evenwicht van de ruiter enz ... ) dus vindt dat ze wel vlug gaan zeiken hoor. Volgens mij hadden ze vroeger bij de indianen en dergelijke ook geen zadels ?

Alleen of je de namen van die genen hier mag opzetten weet ik niet maar ga me daar niet over uitspreken .
mvg.

julio111

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 01:43

Ik ben het met bovenstaande reactie eeens zolang je je pony ook niet in de weg zit zonder zadel lijkt me dat gaan problemen opleveren! En het is een ijslander die zijn van zichzelf al wat steviger (dus ook sterker) gebouwd!

vaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 01:48

als jij netjes op je pony zit is zonder zadel geen probleem toch??
ik zou dat soort mensen gewoon niet serieus nemen.
en volgens mij zijn ijslanders geschikt voor volwassenen.
en sowieso jij kent je paard toch het best.

BleikjA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 10:29

Niks van aantrekken. Ik vind het persoonlijk ook niet heel mooi als je benen tot de knieën van het paard komen, maar zolang je niet 100 kg weegt en het paard niet in de weg zit zie ik het probleem er niet van in. Hier op bokt heb ik het gevoel dat mensen er aan beginnen te wennen, maar ik kom eigenlijk alleen op gangenpaarden en ijslander topics. Je kan ook eens komen kijken op het www.ijslanderforum.nl Volgens mij zijn daar ook wat topics te vinden over dit onderwerp.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 12:56

Het is op Bokt niet de bedoeling om berichten en/of mensen van andere fora te bespreken.
Voor een IJslander ben je sowieso niet snel te groot, maar mocht je het er alsnog over willen hebben dan is een topic zoals dit: [YRT] [YRT][centraal] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony?Deel 11 daar bijvoorbeeld wel voor geschikt. Daarnaast zul je ongetwijfeld ook 'lotgenoten' vinden hier op GP.

Ik zet hier een slotje.