Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Onder het zadel staan IJslanders bekend om hun looplust/IJslands vuur, en tegelijkertijd de coolheid, dus tot zover komt je omschrijving wel overeen. Al kan een van de ouders natuurlijk ook een brave shet zijn geweest. 
dat is groter dan die van mij,die zijn beide 133cm
Als geheugensteuntje voor de tölt moet je "pannekoeken" kunnen zeggen op het ritme,dit zijn 4 lettergrepen.Als je "flensjes" hoort zit je in een andere gang
, is de ruiter overigens niet een beetje aan de lange kant?
.
Ik heb hier even een filmpje opgezocht waarbij je goed het verschil kunt horen tussen deze draf(marcha Batista) en de tölt(marcha picada)...al heeft elk ras weer zijn eigen benaming
in die gang weer ik toendertijd mijn bijrijdpaardje om haar op te warmen,was een Shire dus niet "merk" gebonden
. Ik denk dat de ruiter haar net ietsje meer bij zich moet proberen te houden om een nette running walk te rijden.Tinky12 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=KcjE_dm2VVw
Joyfordogs...das een goeieIk heb hier even een filmpje opgezocht waarbij je goed het verschil kunt horen tussen deze draf(marcha Batista) en de tölt(marcha picada)...al heeft elk ras weer zijn eigen benaming
![]()
Ken wel de "jog" uit de westernwereld maar dit heeft minder tempo,zit trouwens ook heel fijnin die gang weer ik toendertijd mijn bijrijdpaardje om haar op te warmen,was een Shire dus niet "merk" gebonden