Fönix frá Lexkesveer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ElsJ

Fönix frá Lexkesveer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-10 10:22

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar info over onze Ijslander Fönix frá Lexkesveer. Wij hebben hem enkele maanden geleden gekocht, ik weet echter niks over zijn achtergrond. Aangezien hij nu klaar is om aan het werk te gaan, probeer ik erachter te komen wat er in het verleden al met hem gedaan is.
Indien iemand hem kent, wil ik via pb eventueel meer info geven omtrent de reden van mijn vraag hier op bokt.

Ik hoop dat iemand mij iets meer over hem kan vertellen.

Alvast bedankt!

Wijslander

Re: Fönix frá Lexkesveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 15:27

Gefeliciteerd met de aanwinst :)

Ik kan je niks vertellen over deze IJslander, heb je hem bij Lexkesveer zelf vandaan? Eventueel zou je hen om informatie kunnen vragen, ik kan me bijna niet voorstellen dat ze je niets over jouw IJslander kunnen vertellen!

ElsJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-10 16:41

Dank je wel Sonja, we zijn blij met hem. Nu alleen nog uitzoeken wat er al met hem gedaan is, zodat ik ook met hem kan gaan rijden.
Nee, we hebben hem niet bij Lexkesveer vandaan. Hij heeft al heel wat omzwervingen gemaakt voor hij bij ons is beland. Ik heb wel een mail naar hun gestuurd. Ik hoop dat ze nog wat over hem weten, hij is tenslotte al 13, en ze hebben daar heel wat paarden.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 17:11

Ah, op die manier. Dan zal het wel lastig worden inderdaad, maar het valt te proberen. Áls ze iets weten zullen ze het absoluut aan je vertellen. Misschien dat anderen hier je meer over hem kunnen vertellen, ben benieuwd :)

Edit: je zou het ook op het ijslanderforum kunnen proberen, daar zitten nog veel meer mensen die je misschien kunnen helpen.

lesleygjof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:46