Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaresse van een lieve zwarte Ijslander genaamd, Káter.
En omdat dit eigenlijk voor mij vrij nieuw is en ik toch af en toe wat info/advies oid wil vragen, zal ik mezelf eerst even voorstellen.
Mijn naam is Ans, ben 35 jaar, 2 dochtertjes (5 en 2) en sinds vorig jaar feb weduwe.
Van kleins af aan had ik al 'iets' met een Ijslander bij ons op de manege. Was van iemand die daar alleen stalling had en zelf op reed uiteraard.
Dit stoere, maar zachte aanhankelijke beestje is altijd wel een soort van jeugdliefde geweest.
Een aantal jaar geleden heeft een nichtje van mij een Fjord gekocht (was 1,5 jaar toen) en de laatste tijd ben ik vrij vaak met haar meegeweest omdat de meiden ook graag bij het paardje wilde kijken en erop zitten.
Ik had haar verteld over dat ik vroeger al mijn zakgeld opzij legde om een eigen pony te kopen (wat er natuurlijk nooit van kwam
) en dat ik die Ijslander ook zo gaaf vond.Er borrelde gelijk het idee op om eens een beetje rond te gaan kijken voor over een jaar of 2, dat eventueel de meisjes er wat mee zouden kunnen doen.
Maar goed, even rondkijken resulteerde al gauw in gericht kijken en vorige week op een advertentie hier in de buurt gereageerd en voila.....
Voorlopig blijf ik er zelf op rijden natuurlijk, wat ik helemaal niet erg vind.
Zodra ik een beetje in de gaten heb hoe het hier een beetje werkt, zal ik ook foto's van mijn nieuwe liefde hier neerzetten
Groetjes,
Ans
, want foto's willen we wel hoor
Schrijf ik gewoon zijn naam verkeerd....... KátUr