Zouden jullie goed op willen letten op deze Hengst, ik zet hem hier ook maar even tussen omdat het een gangenpaard is..
Donderdagavond 10 december is mijn Rocky Mountain Hengst gestolen uit de weide te Woudenberg Provincie Utrecht. Dit heeft plaats gevonden tussen 21.30 en 22.00. Ooggetuige hebben een Jeep met een trailer hem moeizaam in zien laden. Zijn schofthoogte is rond de 1.55m en hij is chocoladebruin van kleur. Hij heeft nu licht bruine manen en zomers verkleuren deze naar blond. Hij is 4 jaar oud. Als kenmerken heeft hij witte sokken achter, rechts iets boven de kogel en links iets lager. Hij heeft een witte sneb afwijkend naar rechts. Hij heeft een paar witte haren op zijn voorhoofd lopend in een halve cirkel. Hij heeft op dit momenten schaafwonden aan beide achterbenen,deze kunnen lichte littekens worden. Zijn chipnummer is 528210000445261. Zijn stamboek naam is Bart's Maker's Mark, roepnaam Mark.
Wilt u mij alstublieft mailen wanneer u meer informatie weet over Mark? Ik mis hem heel erg!!
Desiree
Ps. Als er iemand foto's van hem zou willen toevoegen hoor ik het graag, mij lukt het nog niet.
doom
Geplaatst: 13-12-09 13:46
vreselijk!!! ik wil best je foto's erop zetten hoor!!
Ik zal het in de gaten hoden!! Maar als je mij even foto's stuurd (stuur mij maar even een PB dan krijg je ijn e-mail adress) dan zet ik de foto's er even op voor je!!!
Mijn tip, hou marktplaats heel erg goed in de gaten!!!