Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JaneJansen schreef:Ik zou me met die lengte en dat gewicht toch niet prettig voelen op zo'n klein paardje, maar goed dat is mijn gevoel. Is een groter gangenpaard niet een idee voor je?
Junkieee schreef:nou waar ik precies zeg maar naar opzoek zou gaan.,
is een paardje waar ik lekker mee recreatief mee aan de gang kan gaan,, waarscheinlijk meer buiten dan binnen. een (be)trouw karakter maar wel een eigen karakter, met daarin eigenwijze trekjes. ik ben lang maar ik houd niet echt van kwpn paarden, ik vond altijd tinkers heel erg leuk, maar de laatste tijd lees ik veel over ijslanders en nu vind ik die ook super., het belangrijkste is dat ik een paard wil niet waar mee ik de dressuur in wil gaan of springen ik wil gewoon een maatje waar ik lekker plezier mee kan maken, dat is voor mij het belangrijkste, ik ben niet zo wedstrijd gericht helemaal niet zelfs. maar wat jullie zeggen over een paar keer rijden dat lijkt me wel een goed idee, maar ik zou graag ook willen horen wat jullie nou zo leuk vinden aan die ijslanders, of wat nou juist niet:p
alvast bedanktt !!
Junkieee schreef:en een ijslander lijkt wel een beetje een wat grotere shetlander :p