Hallo! Ik heb een ijslander, maar hij tölt nog niet, hier wil ik over een poosje, wanneer hij helemaal goed loopt, natuurlijk wel mee aan de slag. Maar dit wil ik niet zonder begeleiding doen. Dus ik loop al eventjes rond te kijken, ik woon in veenendaal en ik had josien warris in rhenen gevonden. Alleen.. 3 kwartier privéles kost je 45 euro. (en misschien nog wel meer als ze naar je toe komt?) Dus ik ben even verder aan het kijken etcetera.
Weet iemand nog een adresje (niet te duur) waar ik kan kijken? En hoeveel lessen zou ik nodig hebben? [ik wil hem niet laten intölten, maar het zelf doen onder begeleiding]
je kunt ook op gangenpaarden.nl een oproepje plaatsen, wellicht zit daar wel iemand die jou kan helpen. Ik ken wel iemand, maar ik weet niet waar je woont,
Springruit06
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-09 10:33
joyfordogs schreef:
je kunt ook op gangenpaarden.nl een oproepje plaatsen, wellicht zit daar wel iemand die jou kan helpen. Ik ken wel iemand, maar ik weet niet waar je woont,
Er staat waar ik woon. veenendaal, provincie utrecht
gaapje
Geplaatst: 09-05-09 10:43
vinurr schreef:
joyfordogs schreef:
Er staat waar ik woon. veenendaal, provincie utrech
Ik heb ooit eens een lijst gemaakt met alle ijslanderstallen (op dat moment, miss zijn het er nu al meer) gesorteerd. Die is hier te vinden: http://www.lionas.nl/ijslanders/index.p ... oofdpagina Er zouden ondertussen foutjes in kunnen zitten (zo zit de besmanninckhoeve ondertussen niet meer in Langedijke). Een andere optie is om eens een oproepje te plaatsen op het ijslanderforum (www.ijslanderforum.nl) met de vraag of iemand van daar je kan helpen!
Dat is opzich niet ver van ons vandaan. Misschien wil mijn vriendin je wel helpen. Zij is erg goed in dat soort dingen. Heb je eigen vervoer? (ps: Jossien is wel heel erg goed hoor)
In Leur bij Wijchen (nijmegen) zit een hele goede en leuke ijslanderstal. Weet niet of je dat tever zit maar het is wel goedkoper dan wat je in je eerste post noemt. www.stalstonas.nl