Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maflinger_S schreef:Het is vakantietijd. Misschien is de fotografe niet de gelegenheid om te reageren omdat ze in het grote niets zit zonder wifi? (Had ik 3 weken terug. Wel eens lekker trouwens...)
En anders een andere fotograaf zoeken? Volgens mij zijn er zat fotografen die dat mooie chocoladestukje van jou (en ook die andere twee leukerds) op de foto willen en kunnen zetten.
Maflinger_S schreef:Tijd voor de blond haar en blauwe ogen act: "Je bent me toch niet vergeten hoop ik?".

Hopelijk heb je jezelf niet al teveel pijn gedaan?
Fijn dat het opstappen ondertussen al beter gaat, Quick zal wel flink geschrokken zijn dat het zo'n indruk nagelaten heeft, maar ook dat moet hij leren. 
En alleen ermee aan de slag gaan, lijkt me niet verstandig. Zou ik eventueel het filmpje mogen bekijken?
Dat is een van de redenen waarom ik twijfelde over een gangenpaard. Jammer genoeg is er in deze omgeving amper begeleiding te vinden.
Het mooie is inderdaad dat je samen met Quick onder begeleiding daar aan de slag kan gaan!
Heb je niemand die Quick kan vasthouden bij het opstappen? Of helpt dat niet?
Ik ben benieuwd naar de foto's die eruit gekomen zijn. 

ik wil ze graag zien