graag vanaf hier dan weer on-topic blijven. Er is nu een topic om de prijzen te bespreken. Het is overigens natuurlijk niet de bedoeling om je paard te koop aan te bieden in een GP topic; daarvoor is de boktmarkt
jokari
Geplaatst: 16-09-13 07:48
Ziviaantje schreef:
jokari schreef:
Mooie Lente !
Budget was bij mij ook de reden om voor de IJs te gaan. Vond die al duur genoeg voor een wandelpaardje.
Dank je. Ze heet Isa, geen Lente Het was een lentefoto. Maar zou wel een mooie naam zijn Ijsjes zijn idd duur genoeg
Wahaha oeps.
KittyDylan
Geplaatst: 17-09-13 20:57
Ik heb geen gangenpaard... Maar een vriendin van mijn moeder heeft IJslander. Nu 6 hengsten en 1 merrie. Een van de hengsten is (ik denk wel een bekende hengt) Boreas fra Breuerson. Ik vind hem erg mooi.
CrazyCat
Geplaatst: 17-09-13 21:09
2 van mijn 3 rockies maar weer eens in beeld
Nova 5 maanden
En mijn ruin Brego
Marleen_vA
Geplaatst: 18-09-13 18:42
Weer even een foto van onze kruising RMH jaarling hengst hij begint al lekker wat body (en buikje) te krijgen nu hij in de opfok staat.
Ik volg al een tijdje dit topic, maar ik mag mij sinds vorige week vrijdag trotse eigenaresse noemen van een mega knappe IJslander ruin Ik zit nog steeds op mijn roze wolk, hij is zo leuk! Ben zo trots dus denk laat ik hem hier dan toch maar even showen
Gister gemaakt
Hier net bij mij.
Sorry voor de mobiel kwaliteit.
Het is een 3 jarige ruin en komt zo van het land waar hij bij ons voorlopig ook op blijft staan