Flauwerd Uhm Mikkee van een klein TWH'tje Das de enige die ik weet
Kaplaars
Geplaatst: 28-04-09 12:59
Achja we zullen het wel horen.
Zijn hier trouwens nog mensen die zich vervelen? Liever bij het paardje zouden staan En dat is eigenlijk dus zo:
Heb trouwens een grappig spel ontdekt. Het gaat zo: Men nemen een wit groot t-shirt, twee gekken paardjes en een nog gekker baasje. Je doet: Als een rare de wei door rennen, al wapperend met het t-shirt. Je wacht even.... Dan heb je twee paardjes die je achterna rennen en het t-shirt af willen pakken. Gaan ze te hard, dan gooi je het shirt op de grond. Ze blijven staan en gaan het als een hond aproteren. (alleen zonder het terugbrengen) dan pak je het shirt weer af. en gaat weer rondjes rennen. é Voila, je hebt een gekke paardenparade met aan kop een raar baasje met een groot (inmiddels groen) shirt, een rare halve rocky die voorop rent. En een kleine shet die het ook probeerd bij te houden.
hahahahaha ja ik verveel me.... hierna ben ik lekker in totaal 5 dagen vrij jeej dus is beetje moeilijk concentreren... ik mag nu met lunch maar iemand heeft mijn pas dus kan geen andere afdeling op zo................... fijn
Mikkee
Geplaatst: 28-04-09 14:34
Ja, meld zich Wij zitten Moons veulen haast eruit te kijken. De uier groeit gestaag...
Pleasuregaits
Geplaatst: 28-04-09 15:00
Zucht....... ik moet nog wachten tot juni voordat Rose zover is.
Gypsy is 7 mei uitgerekend en al aardig volle uier, banden zijn ook al aardig slap.. ben benieuwd! Janou was vorig jaar 3 weken overtijd....en die toonde ook heel veel tekenen maarja...
Kaplaars
Geplaatst: 28-04-09 15:08
Toen mijn verzorgfjord 2 jaar geleden bijna uitgerekend was, ben ik samen met de pensionhouder nog gaan kijken. Die avond konden we geen tekenen ontdekken. "dat duurt nog wel even" De volgende ochtend: veulentje ernaast!
ik heb bij Janou geen melk of hars ofzo gezien maar het was toen koud ook en toen de eerste zonnestraaltjes te voorschijn kwamen lag Lily er en nu is het al lekkerder weer dus Gypsy gooit gewoon op tijd dr veulen eruit heb ik tegen dr gezegd haha
Jaaa dat weet ik nog wel ja. Rond de datum dat ze uitgerekend was was het weer echt niks aan. Iedereen zei al, die blijft lekker in de warme buik. En hup de zon liet zich zien, en Lily ook! hihihii
ik had die naam(lily rose) al ff geleden bedacht toen en was ook echt de enige naam die ik had voor een veulen en kreeg ik sms op mn werk: lily rose is geboren... yeah right dacht ik hahaha maar jaa merrie ik mocht meteen naar huis ik zoo blij
Ja doe ik ook maar iedereen mag datr best weten hahahaha
Mikkee
Geplaatst: 28-04-09 16:24
Zodra de eerste dopjes zich hier aanbieden, duik ik de caravan naast de paddock in. Vorig jaar ook zo gedaan, maar dat heeft me toch 5 of 6 slapeloze nachten opgeleverd. Overdag moest er gewoon thuis gewerkt worden, dus besloot Moon uitgerekend overdag in het zonnetje van Toby te bevallen Kreeg gelukkig wel prachtige foto's en filmpjes van de bevalling want de man van Joyce was toevallig thuis
Roepnaam heb ik voor beide geslachten ook al klaar. Stamboeknaam moet nog aan gesleuteld worden.
Ben weg nu. FF bij stal mesten en bij Moon onder de buik hangen
Kaplaars
Geplaatst: 28-04-09 16:41
Hoe graag je het ook wilt, het komt er toch niet sneller uit!
Leuk om al die spanning en verwachtingen te horen. (ik heb ook een hele lijst met 'mooie paarden+veulen namen', maar dat was voor als ik een paard zou kopen. Nou die had al een naam van vier woorden en heel veel letters !) en als ze stout is hoort ze haar hele naam.
Citaat:
dus Gypsy gooit gewoon op tijd dr veulen eruit heb ik tegen dr gezegd haha
Nu maar hopen dat ze braaf luisterd
(lily rose is nu een mooi weer paardje hoor, ow ow ow, natte hoeven, dat doen we niet )
Owwww wacht ffffffff Ik dacht: Die heb nog een ander paard met een hele lange naam. Maar de stalnaam komt er natuurlijk bij
Kaplaars
Geplaatst: 28-04-09 17:22
Citaat:
Ik dacht: Die heb nog een ander paard met een hele lange naam.
Nog zo een? dat kan ik niet aan hoor
Toch word het meestal Lily de filly Of een van mijn andere rare koosnaampjes. Maar volgens mij zijn er maar weinig mensen die hun paard bij de volledige naam noemen.