Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jodi schreef:Rare opmerking
set_elkol schreef:prachtige paarden en alle kleuren zijn geweldig! maar ik moet heel eerlijk zijn dat als ik het geld zou moeten neertellen voor een RMH ik ook eerder een 'speciale' kleur zou willen nemen, maar ik zou het geen eis vinden en er ook zeker niet een paard voor laten gaan/op afkeuren!
Mikkee schreef:jodi schreef:Rare opmerking
Want?
Het is idd wat Joyce hierboven zegt. Mensen komen hier langs om kennis te maken met de TWH, vallen in eerste instantie in de wei op mijn gold en classic champagnes maar zeggen na mijn zwartje ontmoet en eventueel gereden te hebben, dat DAT het paard is dat ze zoeken.
Voor deze mensen heeft het uiteindelijk met kleur dan niets meer te maken, maar met het karakter en 'kunnen' van een paard.
Hoop dat je hem nu snapt...
joyfordogs schreef:set_elkol schreef:prachtige paarden en alle kleuren zijn geweldig! maar ik moet heel eerlijk zijn dat als ik het geld zou moeten neertellen voor een RMH ik ook eerder een 'speciale' kleur zou willen nemen, maar ik zou het geen eis vinden en er ook zeker niet een paard voor laten gaan/op afkeuren!
zou het dat zijn voor diverse mensen?
als ze dan veel geld betalen dat ze ook dan iets echt aparts willen?
moet zeggen dat ik silver appel steeds vaker bij diverse (niet gangenpaarden) rassen tegen kom, hoe apart is het nog?
Ja ik ben op dat gebied extreem, kleur vind ik leuk om naar te kijken, maar gedrag is zoveel meer belangrijk.
nienke07 schreef:Dat zilver appel kleurtje is ineens een stuk minder exclusief als je een abonnement hebt op de (nogal Amerikaanse ) RMH-pagina op FB. Daar struikel je over de zwart-blondjes